ik heb ook zoiets kut voor(gehad)
op pukkelpop waren er veel van die standen voor gratis dingen etc
blijkbaar kreeg ik bij één van die standen een Hello Tone op mijn gsm,
geen probleem, was gratis, maar ik moest me blijkbaar uitschrijven, want ik had zogezegd automatische verlenging geactiveerd
uitschrijven moet via vodaphone live, die ik überhaupt nog niet eens geactiveerd had...
vandaag dus uitgeschreven, maar kben intussen wel 3 euro lichter door iets wat ik niet eens wou :doh: