Drossie
Legacy Member
Ik krijg sinds gisterenmorgen reclameberichten op mijn gsm.
De eerste 4 heb ik gewist zonder er meer aandacht aan te besteden, maar toen ik vanmorgen weer eentje kreeg, heb ik mijn saldo van mijn kaart eens geconsulteerd, wat blijkt: ze kosten bijna een euro per sms!!!
Ik weet niet echt van waar de berichten komen, hoewel: dat van deze morgen gaat over flyball.be, de community van de belgische flyball.
Ik heb al gekeken om in mijn hotmailprofiel mijn gsmnummer te wissen, maar ik vind hem zelfs niet terug...
Iemand ook last van die spam? Of iemand die weet wat ik het beste doe? Want die grap heeft mij al 8 euro gekost.
Ahja, ik heb recentelijk nergens mijn gsmnummer opgegeven!
Ik heb net gemerkt dat bij elke email ik krijg in hotmail, er een sms toekomt! En ik ben absoluut zeker dat ik geen optie voor sms ofzo heb aangevinkt.
De eerste 4 heb ik gewist zonder er meer aandacht aan te besteden, maar toen ik vanmorgen weer eentje kreeg, heb ik mijn saldo van mijn kaart eens geconsulteerd, wat blijkt: ze kosten bijna een euro per sms!!!
Ik weet niet echt van waar de berichten komen, hoewel: dat van deze morgen gaat over flyball.be, de community van de belgische flyball.
Ik heb al gekeken om in mijn hotmailprofiel mijn gsmnummer te wissen, maar ik vind hem zelfs niet terug...
Iemand ook last van die spam? Of iemand die weet wat ik het beste doe? Want die grap heeft mij al 8 euro gekost.
Ahja, ik heb recentelijk nergens mijn gsmnummer opgegeven!
Ik heb net gemerkt dat bij elke email ik krijg in hotmail, er een sms toekomt! En ik ben absoluut zeker dat ik geen optie voor sms ofzo heb aangevinkt.
.. €1,5/ sms, en ik heb het ook al eens in het buitenland gekregen -_-..
. Ik dacht al dat ik niet de enigste was
.
