edgar stiles
Legacy Member
Hoi, ik krijg sinds donderdag van een nummer 4015 spam mms'n. Elke keer gaat er 50 cent van mijn kaart af! Ik heb Pay & Go generation dus ik heb na 16 uur en tijdens het weekend gratis sms'n, daarom weet ik dus dat er iets niet klopt. Ik heb al 3 van die spam mms'n gekregen. Ik heb dit één keer geopend en proberen downloaden, wanneer het niet lukte en ik zag dat er geld van mijn kaart verdween heb ik het twee volgende keren gewoon verwijderd; en TOCH gaat er geld van mijn kaart!
Ik heb echter nooit ingeschreven voor beltonen van een of andere louche firma of aan die stoeme belspellekes meegedaan dus ik weet niet hoe ik aan deze spam kom!
Heeft iemand hier ervaring mee? Dank u !
Ik heb echter nooit ingeschreven voor beltonen van een of andere louche firma of aan die stoeme belspellekes meegedaan dus ik weet niet hoe ik aan deze spam kom!
Heeft iemand hier ervaring mee? Dank u !




