Archief - Sneeuw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

megamold

Legacy Member
triple0 zei:
ik ben al eens dik op mijn zak gegaan met mijn fiets op sneeuw ^^

maja sneeuw zou welkom zijn, kan ik nog eens vallen :D

da kan ook geregeld worden zonder sneeuw moest ge het zo graag willen :p

cuda

Legacy Member
Lord Seth zei:
En wanneer je dan eindelijk op de weg stapt, fietst, of whatever, zie je zo die mooie witte gloed verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dan zie je dat je broekspijpen bruin zien van de vuile sneeuw. Sneeuw is toch ZO mooi :love:
korte broek dragen en dat probleem is opgelost

Darks

Legacy Member
Lord Seth zei:
En wanneer je dan eindelijk op de weg stapt, fietst, of whatever, zie je zo die mooie witte gloed verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dan zie je dat je broekspijpen bruin zien van de vuile sneeuw. Sneeuw is toch ZO mooi :love:

Dat is eerder een probleem omdat het hier nooit koud genoeg meer blijft voor de sneeuw.

ng

Legacy Member
sink zei:
we zullen nog wel ne keer klappen als gij verplicht elke morgen naar uw werk moet vertrekken met uw auto'ke..

ik herinner mij nog ferm goed de eerste keer dat in de sneeuw moest rijden.. de eerste dag van m'n stage, 1 maart 2006, 't had gesneeuwd dat het nie normaal was.. en het was amper gestrooid.. ik reed van m'n hof, 50m verder moest ik een 90° bochtje pakken..
en guess what, ik was 'm al ver kwijt :oink: chance dat ik redelijk deftige reflexen had, anders had ik 'm al zijwaarts tegen een boom geparkeerd..
de resterende 15km heb ik dan maar net zoals m'n mede-chauffeurs op de baan tegen 30km/u gedaan..

Tja, ik blijf het hilarisch vinden.
Er ligt twee centimeter sneeuw en 't is volle paniek in België.
Nu ja, wij hebben winterbanden. Dus laat maar komen.

EvilTwin

Legacy Member
Laat die sneeuw maar zo. Good riddance! Liever dan de regen, lekker fris, samen bij elkaar kruipen...

En de herinneringen : in plassen water springen, moddergevechten, ... Van mij mag het gerust eens hard stormen dat gans den boel overstroomt! :p

?therapy?

Legacy Member
Sneeuw sucked voor op de baan maar als ge binnen zit ist wel mooi om naar te kijken of om in te spelen. En samen met u lief enal :p

imo veel liever zulke kou dan het zien van de zweetplekken op mensen... en warm weer zuigt ook apekloten in België dan ist geen paniek maar gefrustreerde mensen die willen genieten van een dagje zee :ironic:

Selderijstok

Legacy Member
Idd, zoals eerder vermeld. 2cm sneeuw en België ligt plat...ongelooflijk hier met die mannen. Ik lach mij daarmee dus kapot é :p.

Hopelijk hebben we eens een sterke winter, met alles erop en eraan, inclusief 20-50cm sneeuw.

Ik zal maar blijven dromen zekers.....

AeroFury

Legacy Member
Tis da, alst toch winter is en kakweer, wa ebde liever:
1) stormweer da ge uit u broek gewaaid zijt, heel de tijd van die motregen en van die toestanden
2) sneeuw
Als het er toch neerslag moet vallen dan liever sneeuw dan regen ze o_O
Natuurlijk dat zomer > winter, maar het is nu eenmaal winter...

EDIT: Toch al iets dat in de buurt komt van sneeuw, tis aan het hagelen op dit moment :p

SilentSpring

Legacy Member
night ghost 128 zei:
Tja, ik blijf het hilarisch vinden.
Er ligt twee centimeter sneeuw en 't is volle paniek in België.
Nu ja, wij hebben winterbanden. Dus laat maar komen.

².
Echt lachwekkend soms.
2cm sneeuw en alles ligt hier op z'n gat.

Dit in tegenstelling tot landen gelijk Oostenrijk enzo, daar liggen de wegen er altijd perfect gestrooid bij enz.

Wij hebben ook winterbanden voor onze jaarlijkse reis richting Oostenrijk dusja, laat die sneeuw maar komen^^.

DBK

Legacy Member
sneeuw + auto = :love:
grote parking en dan met een paar man rondjes knallen op parking, handremmekes trekken, na een uur waren al keiveel mensen ons komen vergezellen die toevallig voorbij kwamen, zelfs oudere mensen van in de 40 die mee kwamen spelen met ons ^^ zelfs een man met een lancer evo !
of alst goe gevroren heeft, zo 2 weken ofzo, gaan schaatsen hier int park van schelle op de vijver en de gracht erond of hier in de kleiputten op die grote plassen gaan ijshockeyen met een paar man, of met de slee naar beneden int park van hoboken of hier in de kleiputten, aah the memories :')

w3bb3r

Legacy Member
laat die sneeuw maar zijn
twas vandaag al gevaarlijk genoeg met al die wind en regen op de autostrade
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan