megamold
Legacy Member
triple0 zei:ik ben al eens dik op mijn zak gegaan met mijn fiets op sneeuw ^^
maja sneeuw zou welkom zijn, kan ik nog eens vallen![]()
da kan ook geregeld worden zonder sneeuw moest ge het zo graag willen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
triple0 zei:ik ben al eens dik op mijn zak gegaan met mijn fiets op sneeuw ^^
maja sneeuw zou welkom zijn, kan ik nog eens vallen![]()

korte broek dragen en dat probleem is opgelostLord Seth zei:En wanneer je dan eindelijk op de weg stapt, fietst, of whatever, zie je zo die mooie witte gloed verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dan zie je dat je broekspijpen bruin zien van de vuile sneeuw. Sneeuw is toch ZO mooi![]()
Lord Seth zei:En wanneer je dan eindelijk op de weg stapt, fietst, of whatever, zie je zo die mooie witte gloed verdwijnen als sneeuw voor de zon. Dan zie je dat je broekspijpen bruin zien van de vuile sneeuw. Sneeuw is toch ZO mooi![]()
sink zei:we zullen nog wel ne keer klappen als gij verplicht elke morgen naar uw werk moet vertrekken met uw auto'ke..
ik herinner mij nog ferm goed de eerste keer dat in de sneeuw moest rijden.. de eerste dag van m'n stage, 1 maart 2006, 't had gesneeuwd dat het nie normaal was.. en het was amper gestrooid.. ik reed van m'n hof, 50m verder moest ik een 90° bochtje pakken..
en guess what, ik was 'm al ver kwijtchance dat ik redelijk deftige reflexen had, anders had ik 'm al zijwaarts tegen een boom geparkeerd..
de resterende 15km heb ik dan maar net zoals m'n mede-chauffeurs op de baan tegen 30km/u gedaan..



night ghost 128 zei:Tja, ik blijf het hilarisch vinden.
Er ligt twee centimeter sneeuw en 't is volle paniek in België.
Nu ja, wij hebben winterbanden. Dus laat maar komen.