^MystiQ
Legacy Member
*FiReStOnE^-* zei:ik vind sneeuw heerlijk
zalig om 's morgens op te staan, gordijnen open te doen en dan een felle zon zien en alles bedekt met een laagje sneeuw!
Inderdaad, zalig gewoon
Zeker als ge dan met uw vriendin zo opstaat en derna wa sneeuwballen naar mekaar gooit en dan ijskoud samen terug in bed kruipen om nogmaals de eeuwige liefde te bedrijven 

Het enige hatelijke zijn die vervloekte strooidiensten, wanneer er nog maar vijf vlokken vallen zijn ze daar al met een zak zout.


chance dat ik redelijk deftige reflexen had, anders had ik 'm al zijwaarts tegen een boom geparkeerd..
kvind da altijd zo leuk ook. veel toffer als kut regen >_>