Poenanie zei:
Heb zelf ook veel problemen met wakker worden. Heb er thuis zelfs al vaak ruzie over gehad, m'n ma begon bijvoorbeeld op mij te roepen. Ze zei dat ze me 3 keer na elkaar riep om op te staan en dat ik telkens geantwoord heb "ik kom direct" en ik herinnerde me NIX maar dan ook NIX
Oh man, dit komt mij zóóó bekend voor.
Da's echt verschrikkelijk als ge daar niks aan kunt doen. Meer dan 1 keer gehad dat er 2 wekkers op mijn bureau stonden (wekker en gsm), dat ik die allemaal in mijn slaap volledig afzet en terug ga liggen, om mij dan 3h later niks te herinneren.
1 keer zelfs mijn gsm in een doosje met een slot op gestoken, de sleutel lag in de lade. 2h later wordt ge wakker met dat doosje geopend naast mij onder de lakens. :doh:
Ook al gehad dat ik droomde dat mijn wekker afliep om dan 's nacht 3h (moest gewoon om 7h een bus halen) op te staan, denkende dat het 6h30 is. Dan staat ge in het midden van de nacht op het busplein u af te vragen waar de rest is.
