exo
Legacy Member
Hello,
het zit nu zo, in den auto van thuis zit nen ingebouwde telefoon in het bakje van de armsteun. Nu is het zo dat daar een simkaart in moet gestoken worden (z'on grote, waar je de chip nog in hebt laten zitten).
Nu zouden ze dat hier wel graag activeren, maar ze willen daar geen andere nummer voor (zeg maar een 2de nummer). Wat zijn nu de opties die ze kunnen nemen?
Is het mogelijk om een 2de sim-kaart met exact dezelfde gsm nr aan te vragen? Of is dat geen optie..?
Grtz
het zit nu zo, in den auto van thuis zit nen ingebouwde telefoon in het bakje van de armsteun. Nu is het zo dat daar een simkaart in moet gestoken worden (z'on grote, waar je de chip nog in hebt laten zitten).
Nu zouden ze dat hier wel graag activeren, maar ze willen daar geen andere nummer voor (zeg maar een 2de nummer). Wat zijn nu de opties die ze kunnen nemen?
Is het mogelijk om een 2de sim-kaart met exact dezelfde gsm nr aan te vragen? Of is dat geen optie..?
Grtz


