T€RM!N4T0R
Legacy Member
Ik bedoel de rook die uit de sigaret zelf komt, en dat heeft niets met t ademen te maken.
Als ik links zou zitten en rechts van mij zit iemand anders, dan gaat de rook naar rechts. En als ik me dan naar rechts van die persoon zou verzetten gaat de rook naar links gaan.

Als ik links zou zitten en rechts van mij zit iemand anders, dan gaat de rook naar rechts. En als ik me dan naar rechts van die persoon zou verzetten gaat de rook naar links gaan.

