@Braveheart: ik had het in het begin ook niet echt voor Steam,
buiten het feit dat ik nu wel gestopt ben met games (toch grotendeels),
heeft steam mij in al die tijd wel weten te overtuigen.
Enfin ik ga niet ingaan op uw discussie want ik heb mijn mening en jij de uwe,
maar ik wil u wel laten weten dat desondanks de slechte kanten aan steam,
er zéker wel goeie zaken zijn ook!