Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SecuROM is echt niet aan zijn proefstuk toe als het totaal blokkeren van de copy protection betreft. Op de duur zou je echt gaan denken dat ook de games industrie zijn geld nuttiger kan besteden aan andere zaken dan aan copy protection.Justerini zei:Ik ben het zooooooooooo beu he, eerst 3 dagen problemen eer ik Supreme Commander kon spelen, nu weer hetzelfde met Command en Conquer 3. ik quote even de mail wat ik zoal allemaal moet doen om die mannen daar bij support te helpen, dit vind ik niet meer normaal hoor:
Dillyracer zei:Race the WTCC game was gekraakt om zonder steam te lopen.
Als ik moet werken met brol als Steam dan begin ik te gamen op console.

Math'ke zei::ironic:
Steam is absoluut geen brol en wordt door ongelooflijk veel gamers gebruikt. Het zijn niet alleen cs'ers die via steam werken. Het mooie eraan is dat gamers veel minder geneigd zijn om te cheaten want als ze geband worden moeten ze een nieuw accountje aanschaffen want het is een niet te kraken systeem.
Voor mijn part mogen alle games volgens het steam principe werken.![]()
D@SîR0 zei:nope, zelfs de securom gaf geen problemen en er moest zelfs geen bestandje worden gekopieerd. en ik dacht zelfs dat je serial leeg kon laten.
@ braveheart, tuurlijk vind ik het ook een hoop gezever en ja ik heb al starforce op m'n bakske gehad. het ging mij om het feit dat er geen oplossing gegeven wordt door de fabrikant en die zal niet zeggen van kijk download ne crack en t'is opgelost eh![]()
trouwens BPM studio is dacht ik wel een pakske duurder dan het doorsnee game en dan nog is het maar een kwestie van tijd eer dat er een crack uitkomt om ook die usbstick beveiliging te omzeilen. ok geheugen is goedkoop, maar als ge per game 1$ moet uitgeven aan ne stick, dan is dat op 1 miljoen exemplaren wel een serieus bedrag. waarom denkt ge dat we tegenwoordig geen boekskes en mooie dozen meer krijgen bij games? gij zijt oud genoeg om u diejen tijd nog te herinneren.
@ de jongeren onder ons: vroeger kwam een spel in een cd of dvd doosje, dat samen met een (kleuren)boek van tientallen, soms honderden bladzijden en enkele goodies zoals maps of posters in een grote kartonnen doos zat en dat alles voor een prijs die een pak onder de €50 lag (toen nog 2000 BEF). Akkoord het is tegenwoordig duurder om games te ontwikkelen en het duurt langer, maar het zijn allemaal dingen waar je nu voor moet bijbetalen of gewoonweg niet meer kan krijgen.
Math'ke zei:Het mooie eraan is dat gamers veel minder geneigd zijn om te cheaten want als ze geband worden moeten ze een nieuw accountje aanschaffen want het is een niet te kraken systeem.
wlibaers zei:Er zijn natuurlijk wel enkele uitgevers die zonder dergelijke beveiligingen werken, maar ze zijn zeldzaam. Dangerous Waters en Falcon 4 Allied Force bijvoorbeeld. Galactic Civilizations 2 heeft wel een code, maar die moet je alleen voor patches te installeren gebruiken, geen CD nodig om te spelen. En soms schakelen ze ook in patches de CD-check uit, zoals bij Dawn of War.
D@SîR0 zei:wat te zeggen van oblivion. dat game was oorspronkelijk gepland om starforce te gebruiken, maar door alle negatieve commentaar hebben de makers ervan afgezien. als represaille hebben de makers van starforce dan maar doodleuk een tracker op hun site gezet naar de warezversie ervan op bittorent, onder het motto: geen beveiliging = gratis te downen.
ze hebben die link wel direct mogen verwijderen en serieuzen ambras gehad met de makers, ma da's het soort van maffiapraktijken waar die zich mee bezighouden (of wat van de theorie: als starforce je pc om zeep helpt, kom het dan maar eens in rusland zelf bewijzen en misschien dat we dan er iets aan doen. Hé kijk: niemand komt, dus er is geen probleem)
sneax zei:Sorry maar ik vind een hardwarematige usb beveiling maar idioot, de 'ideale' beveleiging is online distributie. Tot nu toe is enkel Steam hierin succesvol (EA's tegenhanger sucked en Direct2Drive is ni echt optimaal te noemen). Alles kan gekraakt worden, maar het is wél veel moeilijker bij single player steam games en bijna onmogelijk bij steam multiplayer games. De 'lastigheidsgraad' is zo groot dat de meeste mensen hun game liever kopen (en dan nog goedkoper ook, op steam!).
BraveHeart zei:Had je geen email adres nodig om aan te melden
Geen wachtwoord nodig wat een keylogger kan loggen
Had je een beveiliging waar je alles ingeeft op een virtueel toetsenbord en je klikt alles in met de muis.
had je een code nodig die persoonlijk was, en die code gaf je ook in met je muis.
juxx zei:Jij speelt dan een andere cs dan ik. En trouwens, als ik in een punkbuster game een hardware ban aan m'n broek krijg moet ik ook een nieuw spel kopen.
Van alle argumenten die je pro-steam kunt geven was dat dus echt wel één dat niet opgaat.

butch zei:Als gij onveilig omspringt met uw login gegevens is dat uw schuld en niet die van steam.
email adres is uw login dus ofwel maakt ge ne aparte ofwel strooit ge het nie rond.
Wachtwoord copy/pasten, nooit van gehoord zeker, perfecte omzeiling van ne keylogger.
persoonlijke code? wa noemt gij uw login dan, publiek gebruik?
Het is niet omdat gij slachtoffer zijt van uw eigen onkunde dat heel het steam systeem 'suckt'.

BraveHeart zei:Onkunde, ik werk al lang genoeg op het internet, raar toch dat ik met de rest nooit een probleem heb, raar heel raar vind je niet ?