Archief - schoolreisje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Suphafly

Legacy Member
2nd ik kan gerust een week zonder maar op schoolreis zou ik da ook meegenomen hebben :D
en niet voor "kool" of "stoer" over te komen

xcruchesx

Legacy Member
fock man, wrm vind iedereen het stoer om wiet te smoren, ik heb een tijd dat ook stoer gevonden maar algauw had ik ingezien dat drugs u ni helpen en kom ni af met "das wijs met vrienden" bs! er zijn veel toffere zaken da ge kunt doen met vrienden zonder die shit! trouwens als ge echt verslaafd maakt het u leven kapot, en dit is gene zever, kheb zo ne maat, die kerel heeft echt spijt dat hij ooit wiet heeft geprobeerd! dus blijf eraf!

Raukaris

Legacy Member
Bonk zei:
kerel een schoolreisje is zoveel beter met een beetje ;)
ik heb geen schoolreisjes meer, vroeger had ik nochtans genoeg plezier op schoolreisjes zonder hoor..
Mithrandix zei:
u zat zuipen, das pas ECHT cool :cool:

en braken op den bus is dat cool? :rofl: ik ken er een paar dat da is overkomen

cool_boy_ke

Legacy Member
Wij hebben een drugscontrole gehad vorig jaar, ook met EuroStar.

lttuvix

Legacy Member
wie zegt dat het weed is

mss is het een geweer of een bom ofzo :o

its a terrorist ! :p

skiklasse = hilarisch (ga daar nie te diep op in, kan daar echt over blijven praten :p) en pijnlijk

trip na mercedes (duitsland) = irritant op de bus was leerrijk en cool in de fabrieken, was zatjes tijdens de happy hour xD

Suphafly

Legacy Member
xcruchesx zei:
fock man, wrm vind iedereen het stoer om wiet te smoren, ik heb een tijd dat ook stoer gevonden maar algauw had ik ingezien dat drugs u ni helpen en kom ni af met "das wijs met vrienden" bs! er zijn veel toffere zaken da ge kunt doen met vrienden zonder die shit! trouwens als ge echt verslaafd maakt het u leven kapot, en dit is gene zever, kheb zo ne maat, die kerel heeft echt spijt dat hij ooit wiet heeft geprobeerd! dus blijf eraf!

da wil zeggen dat hij geen karakter heeft

hybrid

Legacy Member
ik ken hem persoonlijk en tis ne zware dealer dus ik denk dat hij wel een paar kilos coke wil verpatsen

Conqie

Legacy Member
Stel u nu is voor dat iedereen hier zegt,"NOPE,CONTROLES, never!"
en dat die jongen daar staat met zijn zakske weed, voor een controle,
wat dan é !

ironhorn

Legacy Member
conquerpoy_123 zei:
Stel u nu is voor dat iedereen hier zegt,"NOPE,CONTROLES, never!"
en dat die jongen daar staat met zijn zakske weed, voor een controle,
wat dan é !

strijkgaan natuurlijk

de risico's van het vak he :naughty:

ComputerVISTA

Legacy Member
Bonk zei:
kerel een schoolreisje is zoveel beter met een beetje ;)

Ja... ge zou misschien wel iets kunnen bijleren hé...

Echt ferm cool, uw vrienden zullen trots zijn ^^

Suphafly

Legacy Member
alles is om stoer te zijn op dit forum
en als ie die z'n drugs dan 's nachts op z'n eentje stiekem wil opsmoren?
is het dan ook om stoer te doen?

Toxic!

Legacy Member
ik ben al wel een tijdje uit het middelbaar, maar ik vind dat juist ni geschikt voor op een schoolreis... waarom al die risico's pakken als ge dat een paar dagen daarna rustig thuis kunt doen..

metaphore

Legacy Member
zelf nooit controle gehad met boot noch shuttle naar londen.
We moesten alleen onze passen afgeven maar de politie is nooit op de bus geweest ofzo.

maar kunt ge nu echt geen enkele dagen zonder?
kzou het toch nie doen moest ik van u zijn. Het zekere voor het onzekere nemen.

Effect_one

Legacy Member
jij ben van plan iets mee te smokkelen door de douane :p anders vraag je dat nie :p

Equino

Legacy Member
In september nog naar Londen geweest.

Pas afgeven aan belgische controlepost
Pas afgeven aan engelse controlepost
Tassen laten controlleren
Moesten lopen door metaaldetectie.

Vriendin die mee was moest ook een papierke meenemen van de gemeente waarop opstond dat ze toelating had van haar ouders om het land te verlaten aangezien ze nog niet meerderjarig was. (stom officieel document). Vergeet dat dus niet aan te vragen, meestal controleren ze dat niet maar als ze het toch doen dan hebdet aan uwen rekker. Ge graakt het land niet uit. ;)

Was wel in Brussel.

Bubba

Legacy Member
Ese zei:
Morge naar londen met school.. met de shuttle
Iemand die weet uit ervaring of ze daar douane check doen ?
Zelfs bij scholen?

Mrci .

Normaal gesproken enkel héél strenge paspoort controles.

Er zullen uiteraard uitzonderingen bij zijn maar normaal gezien word er effectief gecontroleerd of je weldegelijk in het bezit bent van een paspoort vooraleer je engeland word binnengelaten. Als je geen paspoort bij hebt, tja, terug naar den belgic hé.

Douane normaal niet echt.

Quilombo

Legacy Member
volle shampoofles in een andere fles leeggieten
"iets" in de shampoofles proppen, liefst omhuld door meerdere zakskes
shampoo terug in de fles gieten

*tadaaaaaam*
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan