Conqie
Legacy Member
Raukaris zei:² als ge nog geen 2dagen zonder kunt damn..
alhoewel, ff rekening houden met de coolheidsfactor om dingen over de grens te smokkellen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Raukaris zei:² als ge nog geen 2dagen zonder kunt damn..

ik heb geen schoolreisjes meer, vroeger had ik nochtans genoeg plezier op schoolreisjes zonder hoor..Bonk zei:kerel een schoolreisje is zoveel beter met een beetje![]()
Mithrandix zei:u zat zuipen, das pas ECHT cool![]()
ik ken er een paar dat da is overkomen

) en pijnlijkxcruchesx zei:fock man, wrm vind iedereen het stoer om wiet te smoren, ik heb een tijd dat ook stoer gevonden maar algauw had ik ingezien dat drugs u ni helpen en kom ni af met "das wijs met vrienden" bs! er zijn veel toffere zaken da ge kunt doen met vrienden zonder die shit! trouwens als ge echt verslaafd maakt het u leven kapot, en dit is gene zever, kheb zo ne maat, die kerel heeft echt spijt dat hij ooit wiet heeft geprobeerd! dus blijf eraf!
conquerpoy_123 zei:Stel u nu is voor dat iedereen hier zegt,"NOPE,CONTROLES, never!"
en dat die jongen daar staat met zijn zakske weed, voor een controle,
wat dan é !
Bonk zei:kerel een schoolreisje is zoveel beter met een beetje![]()

Ese zei:Morge naar londen met school.. met de shuttle
Iemand die weet uit ervaring of ze daar douane check doen ?
Zelfs bij scholen?
Mrci .