Archief - schoolreisje

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ese

Legacy Member
Morge naar londen met school.. met de shuttle
Iemand die weet uit ervaring of ze daar douane check doen ?
Zelfs bij scholen?

Mrci .

Jerryboy

Legacy Member
Ik ben vorig jaar geweest en toen was er redelijk strenge controle bij het overstappen van de bus naar de trein. dat was in Frankrijk.

Als je met de eurostar gaat dan is het meestal gewoon identiteitskaart die gecontroleerd wordt.

Lonewolf_69

Legacy Member
Toen wij gingen met school (met de bus van Brussel naar Oostende & daar de Ferry) hadden we alleen maar controle van de identiteitskaarten.

Geen douane check ofzo.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ese zei:
Morge naar londen met school..
Iemand die weet uit ervaring of ze daar douane check doen ?
Zelfs bij scholen?

Mrci .

Gaat de bus de trein in of gaan jullie met de trein?

joriske18

Legacy Member
wij zijn met den boot gegaan en alleen passen controle gehad.

ComputerVISTA

Legacy Member
Dus, jullie school of gehuurde bus gaat de trein in?

Dan passeer je douane en die controleren als het moet de volledige bus.

1 keer aan de Franse kant, 1 keer weer aan de franse kant maar door de Engelsen en er is nog kans dat ze het aan de andere kant doen ook tot 2x toe, zo weet ik van buschauffers en uit eigen ervaring met gewone camionetten transport naar daar.

russian

Legacy Member
Als je in orde bent, is er geen probleem. Er is kans op controle.

Spliffsnatcher

Legacy Member
Europese unie, shengen enz....

De kans is er maar ze is af te wegen door de persoon in kwestie. Wij gaan regelmatig met de trein tot in fabric en dat is ook niet altijd volledig legaal.

conclusie: doe wat je wil maar heb de volwassenheid om de gevolgen te dragen

TiZon

Legacy Member
2 jaar gelden hebben ze bij ons iedereen en alles gecontroleerd, we stonden daar 5 uur.....

ze zullen ons verdacht hebben gevonden...

Maar wat wil je met sommige mensen in onze school...

KLIK

Smontje

Legacy Member
TiZon zei:
2 jaar gelden hebben ze bij ons iedereen en alles gecontroleerd, we stonden daar 5 uur.....

ze zullen ons verdacht hebben gevonden...

Maar wat wil je met sommige mensen in onze school...

KLIK

HAHAH !

Mr. SLASH

Legacy Member
doet mij denken aan onze tweedaagse naar london :D

allemaal schrik voor controles met honden , wat deden we dus , inpakken in zilverpapier , kruiden rond , dan weer zilverpapier rond , zodanig da ge zogezegd enkel kruiden rook , haha , als ik er nog maar aan terug denk :rofl: , uiteindelijk zijn denkek enkel de identiteitskaarten onderzocht

was btw , 2 zaligste dagen van mijn schoolcarriere (2x in feite => 2x 5de , dus 4 dagen :D)

Conqie

Legacy Member
man man, laat die weed thuis voor die 4 paar dagen, zo verslaafd :/

Darthje

Legacy Member
Spliffsnatcher zei:
Europese unie, shengen enz....

De kans is er maar ze is af te wegen door de persoon in kwestie. Wij gaan regelmatig met de trein tot in fabric en dat is ook niet altijd volledig legaal.

conclusie: doe wat je wil maar heb de volwassenheid om de gevolgen te dragen

Engeland is geen Schengenland, we (federale politie) voert dus nog steeds controles uit aan de buitengrenzen. (zijnde luchthaven, eurostar, etc...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan