FLT
Legacy Member
Aerodawn lees mss eens je nieuwsbrieven, zoals RaZoR hierboven zegt wordt de snelheid en limiet voor alle ONE & PREMIUM klanten omhoog getrokken.
Duidelijker kunnen ze het toch niet zetten... in een apart kadertje met vet lettertype. Nujaaaa... het zijn oplichters hé :kuh:
Duidelijker kunnen ze het toch niet zetten... in een apart kadertje met vet lettertype. Nujaaaa... het zijn oplichters hé :kuh:
Scarlet zei:Deze verhoogde snelheid zal - waar technisch mogelijk - zonder meerkost toegepast worden voor alle bestaande Scarlet One en Scarlet ADSL Premium klanten vanaf het voorjaar van 2007.



)