AeroDawn
Legacy Member
Gegroet iedereen.
Scarlet is een bedrijf dat ons voorziet van internet en telefonie, en een tijd terug kwamen ze op de proppen met een revolutionair systeem dat bellen en internetten tegelijk mogelijk maakt. "Scarlet One" was een formule waarbij je dus zoveel mocht bellen als je maar wou, en ook internet zat inbegrepen in dit pakket. Ideaal dus, tot je het pakket begon te gebruiken. Ikzelf ben een van de vele ontevreden klanten van Scarlet, en weliswaar met de volgende redenen:
- Internet en telefoon valt regelmatig uit voor onbepaalde tijd
- Totaal geen klantvriendelijkheid (bellen naar de helpdesk kost je al gauw 5 uur)
Maar de reden van mijn post, en wellicht een TERECHTE reden...
Onlangs surfte ik naar www.scarlet.be om nogmaals terecht te kunnen voor hulp (?) wanneer m'n internet weer eens niet werkte. Vond ik daar een nieuwe formule, met DEZELFDE!! prijs, maar een andere naam ("Scarlet One Unlimited"), waarbij je 50GB bandbreedte had, en 6Mbps! Laat mij even duidelijk maken dat de oude formule ("Scarlet One") juist dezelfde prijs is, en slechts 20GB en 3Mbps (mits bijbetaling!) offert. En dat allemaal zonder iets te laten weten aan de klanten van de originele "Scarlet One".
Mvg, AeroDawn
Scarlet is een bedrijf dat ons voorziet van internet en telefonie, en een tijd terug kwamen ze op de proppen met een revolutionair systeem dat bellen en internetten tegelijk mogelijk maakt. "Scarlet One" was een formule waarbij je dus zoveel mocht bellen als je maar wou, en ook internet zat inbegrepen in dit pakket. Ideaal dus, tot je het pakket begon te gebruiken. Ikzelf ben een van de vele ontevreden klanten van Scarlet, en weliswaar met de volgende redenen:
- Internet en telefoon valt regelmatig uit voor onbepaalde tijd
- Totaal geen klantvriendelijkheid (bellen naar de helpdesk kost je al gauw 5 uur)
Maar de reden van mijn post, en wellicht een TERECHTE reden...
Onlangs surfte ik naar www.scarlet.be om nogmaals terecht te kunnen voor hulp (?) wanneer m'n internet weer eens niet werkte. Vond ik daar een nieuwe formule, met DEZELFDE!! prijs, maar een andere naam ("Scarlet One Unlimited"), waarbij je 50GB bandbreedte had, en 6Mbps! Laat mij even duidelijk maken dat de oude formule ("Scarlet One") juist dezelfde prijs is, en slechts 20GB en 3Mbps (mits bijbetaling!) offert. En dat allemaal zonder iets te laten weten aan de klanten van de originele "Scarlet One".
Mvg, AeroDawn

)
