SMa
Legacy Member
Kent er iemand middeltjes tegen RSI?
Van een trackball moet ik niet weten. Maar ik heb ooit eens een speciaal ontworpen kussentje gezien die je pols perfect ondersteunt. Kent iemand de naam van dat ding?
Ik heb het echt vrij zwaar zitten... soms kan ik mijn muis gewoon niet meer vastnemen van de pijn.
Voorlopig ondersteun ik mijn pols met een boek, dat helpt wel redelijk maar is toch niet ideaal.
Van een trackball moet ik niet weten. Maar ik heb ooit eens een speciaal ontworpen kussentje gezien die je pols perfect ondersteunt. Kent iemand de naam van dat ding?
Ik heb het echt vrij zwaar zitten... soms kan ik mijn muis gewoon niet meer vastnemen van de pijn.
Voorlopig ondersteun ik mijn pols met een boek, dat helpt wel redelijk maar is toch niet ideaal.



