Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fout, roken is is enkel nog toegelaten in drankgelegenheden. Restaurants vallen daar dus niet onder. Bovendien moet de zaak dan nog minstens de helft van de oppervlakte rookvrij houden, en is ventilatie verplicht.no_way2go zei:Op café mag het al niet meer als ik me niet vergis... in alle openbare gebouwen ook niet.
no_way2go zei:Op café mag het al niet meer als ik me niet vergis... in alle openbare gebouwen ook niet.
FLT zei:Als het café groter is dan xx aantal m² mag je wel nog roken rondom de toog. Alé hier is da bij een café toch zo![]()

LugeR zei:In mijn stamcafé kan je een croque monsieur of een broodje krijgen, maar roken doen ze daar toch ook ze.
BrEeZiE zei:lal, da zal dan idd alleen in da café zijn
en de regeling is idd zo dat indien er maaltijden en snacks geserveerd worden, roken niet is toegestaan.
en ze zullen het wel sterk genoeg aanduiden ook als dat het geval is...
Lord Seth zei:Maar dat is een café, geen bistro/restaurant.
en de regeling is idd zo dat indien er maaltijden en snacks geserveerd worden, roken niet is toegestaan.
en ze zullen het wel sterk genoeg aanduiden ook als dat het geval is...
(ik dacht dat dat voor meer dan 15% ofziets is)
LugeR zei:Jep, café, dus in een gewoon café mag je nog steeds roken?
En verandert dit in januari?
Xylo zei:Bende strandjanetten. Ok, roken verboden in restaurants... kan ik nog inkomen. Alhoewel aparte plaatsen naar mijn mening wel opengesteld kunnen zijn voor rokers. Maar een verbod in cafés? Da hoort er toch gewoon bij net zoals den bier?
LugeR zei:In mijn stamcafé kan je een croque monsieur of een broodje krijgen, maar roken doen ze daar toch ook ze.
Lord Seth zei:Maar dat is een café, geen bistro/restaurant.
en de regeling is idd zo dat indien er maaltijden en snacks geserveerd worden, roken niet is toegestaan.
en ze zullen het wel sterk genoeg aanduiden ook als dat het geval is...
(ik dacht dat dat voor meer dan 15% ofziets is)