djbramz
Legacy Member
aha, dus gij zijt die snoodaard die de mijne er ooit eens heeft proberen afrukken. Nuja, ik had er vroeger zo eentje, maar iemand wou die stelen, ging niet echt, en daarom hebben ze het arme ding maar vermassacreerd.
Nope not me, trouwens nog maar 1 keer gezien op een fiets...
stroom aftappen van den dynamo (of ergens batterijtje monteren als je geen dynamo hebt ) en zelf ledjes insteken hé; liefst lekker veel zodat u stuur nen schijn afgeeft in den donker, dan zal em pas gepimped zijn
Tja, en eigenlijk dan zo'n wijzer gelijk in auto's da ook wa licht geeft. Gelijk wel een voordeel da de politie nie kan zagen dat ik geen licht op heb.
.