Archief - Raar gevoel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Spliffsnatcher

Legacy Member
Probeer u ingesteldheid is te veranderen.

* vraag u niet constant af waarom ben ik hier, maar kom tot de conclusie dat die vraag in de filosofie al meerdere malen is beantwoord. Wij als mensheid lijken geen doel te hebben. Als individu lijkt het er meer en meer op dat we hier zijn om andere gelukkig te maken. Vraag me nu niet de uitleg want die is paginas lang met voorbeelden hier en daar.

* Ga er van uit dat een lief geen behoefte is, niet iedereen is gemaakt om samen te wonen, ik ken genoeg mensen die ongeloofelijk nap zijn omdat mijn lief model is in haar vrije tijd en er lopen er daar veel rond die eigenlijk niet in staat zijn om een relatie op te bouwen. Dat mensen gemaakt zijn om samen te zijn is een fabeltje. Heb je geen lief dan ist niet goed en heb je wel een lief dan loopt het in 50 procent van de gevallen toch verkeerd. Maw trek u dat niet aan en ontplooi uzelf.

* Push u eigen tot het uiterste, verdiep u in alle mogelijke vakgebieden, zoi krijg je aanzien en dan komen die vrouwen vanzelf, of je verdient er genoeg geld mee en je laat je ombouwen, en dat meen ik serieus, de schonen der aarde doen niet anders dus waarom zouden wij dat niet mogen. Geloof mij als je zo uweten wa voor hopen plastiek er soms op een catwalk loopt.

* Misschien ben jij wel in het verkeerde land geboren? Werk hard spaar wat geld en trek de wijde wereld in. Ken zo ook iemand die veel te relaxed was voor dit land. Hij woont nu mooi in australie, heeft daar een vrouw en ze doen daar een cafe open.

* Altijd gelukkig zijn is een utopie, dat is goed voor in de films en de boekskes. Leef gewoon u leven zo goed mogelijk en af en toe krijg je keuzes voorgeschoteld, denk daar niet te lang over na en doe gewoon wat je goed lijkt. En plots is alles ineens rozengeur en manenschijn.


* And last but not least, zaag is niet zo hard. Er is wel meer miserie in de wereld dan u leeg gevoel.

El_L4mor

Legacy Member
herhaaldelijke ZWARE pijn in uw hartstreek?

en dan komt ge hier vragen aan wat het ligt?

xD


(en ² hierboven...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan