Archief - Raar gevoel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Elvis18

Legacy Member
Hey

Jullie kennen mij wss al van mijn vorige thread ^^ over of ne mens zonder liefde kan :applause:

Deze keer ga ik het hebben over iets anders :lol:

Wa ik nu ga zeggen is persoonlijk over mij en ik wil graag advies


Ik heb al jaren een gevoel, ik voel een leegte iets heel groots dat mist in mijn leven en op sommige momenten van de dag voel ik een enorme pijn alsof er 1000 messen in mijn hart steken en ik wil weten door wat komt dat? Het is geen prettig gevoel en zoals velen van jullie al weten (of toch diegenen die mijn vorige thread hebben gelezen) heb ik geen intresse in dat soort dingen. Of ik zou het toch ni mogen hebben anders ben ik straight aant gaan :D Dus wa denken jullie? 1000 messteken in mijn hart is da een gevoel dak mis zoals bv liefde? of iets totaal anders? Kan het zijn omdat ik nooit liefde heb gehad (1ste lief, 1ste kus, seks enzo) da ik dit gevoel nu heb?

Mss ken ik mezelf niet, mss ben ik op zoek naar mijn ware ik. Mss heb ik mezelf nog niet gevonden en mss zal ik mezelf nooit vinden.

Flame on :scream: :rofl:

Chimmy

Legacy Member
Waarom lach je jezelf uit? Om eventuele flame te snel af te zijn? Als het een serieus probleem is, blijf dan serieus.

FroFro

Legacy Member
Iedereen voelt zich me momente wel leeg ze, dattem zich afvraagt waarom em er is enz.

Vintage Hifi

Legacy Member
Het is uw straf voor van deze compleet nutteloze topics te starten. De Forumgod straft U. :unsure:

Nee, maar nu even serieus, hoe in godsnaam moeten wij weten wat jij voelt?

rechtervoet

Legacy Member
hmmja kbedoel , wij kunnen niet weten hoe jij je voelt :confused:
ik denk dat da wrs aan uw gebrek aan liefde , lichaamlijk contact enz.. ligt.
kbedoel ge zegt et bijna letterlijk in uw openingspost
en als ge dat niet wilt ga dan int leger ofzo special forces kweenie wa.

Tis mss ook beter dat je deze tread sluit en het teminste vraagt op een pshyologie-forum vraagt e beetje nadenken kan je ook !

Defees

Legacy Member
misschien een bloedklonter dat u hart zo doet voelen -_-

ik ben ook al 3 jaar zonder lief... met een relatie van 3 maand da eigelijk ni telt op 14jarige leeftijd er uit gelaten... 16 jaar maar wat jij beschrijft kan ik niet echt vatten :)

Santa

Legacy Member
Ik begrijp da gevoel van die duizend messesteken wel. Ik heb da al paar keer gehad alsek hopeloos verliefd was op een meisje en wist dat langs alle kanten aant mislopen was :x

Maar gij hebt het precies gewoon zonder reden :p

Emte

Legacy Member
ik zou zeggen; denk even aan al wat je wel hebt of al hebt bereikt en niet wat nog zou moeten/zijn komen of wat er niet is/komt.. Ik heb jouw gevoel nog nooit gehad..

Ssup

Legacy Member
Den ene moment voelt ge u goed en den andere moment ziet ge het niet zitten,zijn dat geen simptomen van een depressie?

Huasheng

Legacy Member
Elvis18 zei:
Ik heb al jaren een gevoel, ik voel een leegte iets heel groots dat mist in mijn leven en op sommige momenten van de dag voel ik een enorme pijn alsof er 1000 messen in mijn hart steken en ik wil weten door wat komt dat? Het is geen prettig gevoel en zoals velen van jullie al weten (of toch diegenen die mijn vorige thread hebben gelezen) heb ik geen intresse in dat soort dingen. Of ik zou het toch ni mogen hebben anders ben ik straight aant gaan :D Dus wa denken jullie? 1000 messteken in mijn hart is da een gevoel dak mis zoals bv liefde? of iets totaal anders? Kan het zijn omdat ik nooit liefde heb gehad (1ste lief, 1ste kus, seks enzo) da ik dit gevoel nu heb?

Mss ken ik mezelf niet, mss ben ik op zoek naar mijn ware ik. Mss heb ik mezelf nog niet gevonden en mss zal ik mezelf nooit vinden.
Een ander kan moeilijk uitmaken wat er met je 'scheelt' op vlak van je interne zelf.
Je hebt het daar direct over een gebrek aan liefde, maar wat vind jij daar zelf van? Ervaar jij een gebrek aan liefde (ik heb het over liefde in 't algemeen, en alleszins al niet over seks)? Vind jij dat bepaalde mensen jouw geen liefde schenken die je wel zou wensen? Vind jij dat je bepaalde mensen liefde zou moeten schenken?
Wie zegt dat hét liefde is?
Misschien is het wel zoals je zegt en ben je op zoek naar je 'ik'. Misschien wil je zelf uitmaken wie je bent, wat jou bezighoudt, wat je wilt, wat je verlangt in het leven, wat je wilt worden, etc.
Stel vragen aan jezelf en zoek naar het antwoord. Een ander kan jou het antwoord niet geven.

boogje

Legacy Member
iedereen heeft dit wel eens. Alé, volgens mij is wat jij wil beschrijven zo'n gevoel van :" pff, ik heb niets om naar uit te kijke, waarom doe ik dit, waarom die ik dat, wat maakt het uit ffs, waarom besta ik..." Zo'n gevoel van " alé, zeg nu eens wat ik moet doen! " je kijkt dan naar tv --> je wilt niet want je voelt ergens iets van " hmmm...ik mis iets maar kweet niet wat." en daarna doe je vanalles tot na een paar dagen normaal gezien dat er dan iets gebeurd/ iets tofs doet met vrienden en dan is dat voorbij

Was daar niet een naam voor, voor zo'n gevoel? ben het vergeten :( Melanchonisch of iets dergerlijks :p somebody help me?

Vintage Hifi

Legacy Member
Melancholie of melancholisch.

me·lan·cho·lie (de ~ (v.))
1 zwaarmoedigheid, droefgeestigheid => weemoed

me·lan·cho·liek (bn.)
1 zwaarmoedig

boogje

Legacy Member
Wa_denkte zei:
Melancholie of melancholisch.

me·lan·cho·lie (de ~ (v.))
1 zwaarmoedigheid, droefgeestigheid => weemoed

me·lan·cho·liek (bn.)
1 zwaarmoedig


ah,thx, zat er toch ni ver naast:p

cram

Legacy Member
Volgens mij zit dat allemaal in uw koppeke.
Maak eens een dringende afspraak met nen spy. voor dat het te laat is.
Zo tussen vier muren zitten en een wit spannend vesje aan is nie leuk.

^MystiQ

Legacy Member
FroFro zei:
Iedereen voelt zich me momente wel leeg ze, dattem zich afvraagt waarom em er is enz.

Ik denk dat dit zelfs een eigenschap is van veel jongeren, zich afvragen wat wij hier doen, wat ons doel is, de zogenaamde zoektocht naar jezelf in je jongere jaren.

Sommigen hebben hier geen probleem mee, anderen wel :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan