Archief - [Q] online afprinten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Japser

Legacy Member
Hallo , ik wou vandaag mijn rastorbate laten afprinten en ging naar een lokaal klein copycenter , het waren 56 pagina's
en ik vroeg de prijs.
Die mevrouw zei mij da het 45 euro was :s gewoon omdat het kleur is.

Heeft er niemand een goeikopere oplossing (online bedrijven ?)

FLT

Legacy Member
pentiumz zei:
Hallo , ik wou vandaag mijn rastorbate laten afprinten en ging naar een lokaal klein copycenter , het waren 56 pagina's
en ik vroeg de prijs.
Die mevrouw zei mij da het 45 euro was :s gewoon omdat het kleur is.

Heeft er niemand een goeikopere oplossing (online bedrijven ?)

Das wel dikke afzetterij :)

Heb onlangs nog 50p in kleur laten afdrukken en bundelen voor 5eur. Gewoon doorgestuurd via mail om 15.00u en om 18.00u omgeweest. Mocht je nu nog eens zeggen waar je bent -.-

Robust²

Legacy Member
Hangt erg af van waar je gaat, hier in 2 verschillende zaken geweest in de ne 50c per pagina, andere 1.50 :s (voor zoveel paginas als bij jou zou het wss al maar 0.30 ofzo geweest zijn)

Japser

Legacy Member
was in rode ma ik denk da ze mij verkeerd heeft verstaan ...
niemand goeie online shop (sint genesius rode wel te verstaan)

Bontus

Legacy Member
maar volg de analogie, daar is het goedkoper dan bij de fotograaf, dus moet er wel een site zijn waar het goedkoper is dan in het copycenter.

Japser

Legacy Member
heb nu enkele mailtjes verstuurd , gezocht via goudengids

Robust²

Legacy Member
Is er geen studentenbuurt dichtbij? Daar heb je het meest kans om goedkope copy-centers te vinden :)

polarvandal

Legacy Member
pentiumz zei:
was in rode ma ik denk da ze mij verkeerd heeft verstaan ...
niemand goeie online shop (sint genesius rode wel te verstaan)

ma?
kdacht ook mijn rasterbastor daar af te printe (in copy center int centrum) is da daar zon afzetterij?

Japser

Legacy Member
polarvandal zei:
ma?
kdacht ook mijn rasterbastor daar af te printe (in copy center int centrum) is da daar zon afzetterij?

ma kleuren kost wel redelijk veel,.....

nonkel wulle

Legacy Member
pentiumz zei:
Hallo , ik wou vandaag mijn rastorbate laten afprinten en ging naar een lokaal klein copycenter , het waren 56 pagina's
en ik vroeg de prijs.
Die mevrouw zei mij da het 45 euro was :s gewoon omdat het kleur is.

Heeft er niemand een goeikopere oplossing (online bedrijven ?)


:rofl: :rofl: :rofl:

* Goededag Mevrouw, ik heb hier 56 pagina's af te printen en te bundelen.
- Is het kleur?
* Ja:unsure:
- Dat is dan 45 euro!:evil:


(Aan het bijkomen.)

Japser

Legacy Member
wa is daar nu grappig aan ?
stoned ofzo ....
ik heb niks betaald , gewoon prijs gevraagd e

Japser

Legacy Member
Beste,

Prijs voor 56 A4 digiprint uitgaande van
2 PDF bestanden: 61 euro excl. BTW 21%.
Met veel dank voor de aanvraag, vriendelijke groeten,

Frans Roex
[email protected]


Beste,

de prijs voor kleurkopies

tussen 1 en 10 kopies : 0,66 euro
tussen 11 en 50 kopies : 0,61
tussen 51 en 100 kopies : 0,56 euro per kopie.


Mvg


Bruno




www.al-kopie.be
[email protected]
tel : 02/270.53.01
fax: 02/270.53.02


Beste,

De prijs voor 56 A4's, digitaal in quadri geprint vertrekkende van 2 pdf-files komt op 30,24 euro (BTW 21% incl.)

Mocht je nog vragen hebben, twijfel dan niet om mij te contacteren.

Vriendelijke groetjes,
An
AB Copie, 02 380 49 95
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan