Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pentiumz zei:Hallo , ik wou vandaag mijn rastorbate laten afprinten en ging naar een lokaal klein copycenter , het waren 56 pagina's
en ik vroeg de prijs.
Die mevrouw zei mij da het 45 euro wasgewoon omdat het kleur is.
Heeft er niemand een goeikopere oplossing (online bedrijven ?)

reteiP zei:voor fotoprints:
www.extrafilm.be
weet niet of je er ook A4 kan afdrukken, maar het is er zeker goedkoop.

pentiumz zei:was in rode ma ik denk da ze mij verkeerd heeft verstaan ...
niemand goeie online shop (sint genesius rode wel te verstaan)
polarvandal zei:ma?
kdacht ook mijn rasterbastor daar af te printe (in copy center int centrum) is da daar zon afzetterij?
pentiumz zei:Hallo , ik wou vandaag mijn rastorbate laten afprinten en ging naar een lokaal klein copycenter , het waren 56 pagina's
en ik vroeg de prijs.
Die mevrouw zei mij da het 45 euro wasgewoon omdat het kleur is.
Heeft er niemand een goeikopere oplossing (online bedrijven ?)