vorig jaar fzo zat het zoontje van de buren ook op ons netwerk.
Was toen niet beveiligd, pcvent had alles gedaan en dat marcheerde goed dus stelden wij ons verder geen vragen.
Tot ik toevallig, op een nacht niet kon slapen en om 3u 's nachts het adsl lichtje op m'n router zag branden terwijl dit normaal altijd uit is als er niemand online zit via de router.
Volgende dag dan m'n verbindingstijden gechecked via skynet, daarna in de router gaan kijken naar de naam van de indringer.
De naam was No_Harley, en die peet heeft nen Harley, ver moesten we dus niet zoeken

.
Veel verbruiken deed hem niet, zodat het amper opviel.
Dan paswoord erop en voila.
Btw, @ die persoon die hier zei dat hij ne stukje onbeveiligd laat:
ier kunnen wij gewoon connecten, ondanks het paswoord enzo hoor.
Als'k m'n ma haar laptop aanleg dan komt m'n netwerk er direct op, 'k moet alleen efkes ne pwd intypen.