Archief - Proximus Instant Messaging

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wat denk je van de Proximus Instant Messaging dienst?!


  • Totaal aantal stemmers
    62
  • Opiniepeiling gesloten.

::PDX::

Legacy Member
maandelijkse vaste prijs.

Er zijn er prbl met de samenwerking tusse de dienst en men nokia 6103.
Word dit nu niet getest of zegge ze... jep die werkt, die werkt,...

a242050

Legacy Member
Het is zelfs gratis tot en met 31 dec ofzo, wel jammer dat zo weinig gsm's er nog maar van gebruik kunnen maken :s

::PDX::

Legacy Member
das wel nadeel...
er zijn verschillende gsm's die dit met gemak aankunne volges mij...

bernardo

Legacy Member
Mijn gsm kan het aan maar het werkt toch ni iets mis met network zegt hem altijd

Starrk

Legacy Member
-Te duur
-Triviaal alternatief op SMS.
-Te weinig compatibele GSM's. Mijn nieuwe Samsung kan het bv. niet. Dit komt wel in de toekomst maar de vorige 2 punten zeggen genoeg voor mij.

/\quila

Legacy Member
Ik gebruik het al geruime tijd, en moet zeggen dat het echt wel handig is. Voorlopig is het nog gratis, dus tss 8-16u zit ik mobiel op msn als ik niet op kot ben, daarna stuur ik gewoon een gratis smsje (Pay&Go MyGeneration). Het typt behoorlijk snel, natuurlijk ga je geen ganse conversaties afsteken met die gsm. Maar handig voor bv af te spreken in de computerklassen als de andere persoon reeds aanwezig is.
Voorlopig kost het niets dus ik probeer er zo veel mogelijk gebruik van te maken.

-Helld0g-

Legacy Member
aan 6euro per maand pleeg ik liever 24 gespreken van 1uur met mn pay&go generation na 16u dan!!!

(die promotie van 1 minuut aangerekend, dan 59minuten gratis bellen)

of je kan 60-65sms'en sturen voor dat geld.

en aangezien mijn contactpersonen toch meestal maar 's avonds online zijn (zoals elke normale mens) dan vervangt het nog de sms'en niet overdag en zit ik 's avonds ook gewoon aan de laptop...

dit kan enkel voordelig zijn als je bvb veel sms't met enkele vrienden (min. 5sms'en per dag ofzo bvb naar u lief), dan neem je gewoon allemaal zo'n gsm en zo'n abonnement en kan je wel veel goedkoper sms'en. Denk dat zo'n applicatie wel veel zwaarder is voor u batterij aangezien ge constant korte berichtjes zal sturen ipv in ene keer een heel bericht te sturen.

::PDX::

Legacy Member
ze zoude het beter goedkoper make... Denk dat er meer mense op af gaan
komen dan... Ik ga het wel neme zoiezo... Ouders van men girl zijn nogal streng
opt gebied van msn. 1-2uur per week... Dan komt zoiets best van pas :D

Laurens100

Legacy Member
Ik lees op de proximus site dat als ge voor 31december pay and go generation wordt, ge na de 1ste minuut gratis blijft bellen! Ik ben al generation dus kan ik hier niet meer van profiteren?

::PDX::

Legacy Member
lees even de kleine lettertjes...
bij een contract van 18 maande op de smilebundels geloof ik ... :)

Firestyler

Legacy Member
Sony Ericsson zit toegevoegd bij het assortiment, maar de GSM's die ietwa gsm zijn met al hun toeters en bellen zitten der zelfs nog nie eens tussen, triestig...

a242050

Legacy Member
Firestyler zei:
Sony Ericsson zit toegevoegd bij het assortiment, maar de GSM's die ietwa gsm zijn met al hun toeters en bellen zitten der zelfs nog nie eens tussen, triestig...

Ik denk dat nu er veel meer gsm's het gaan aankunnen, daar het betalend is sinds vandaag :p

Robust²

Legacy Member
a242050 zei:
Ik denk dat nu er veel meer gsm's het gaan aankunnen, daar het betalend is sinds vandaag :p

Nope, als ik mij niet vergis hebben ze het verlengd dat het nog 2 maand gratis is :)

l4mp

Legacy Member
het werkt goed, enig nadeel is dat er nogal een serieuze vertraging op zit :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan