Stancke
Legacy Member
Goeiemiddag,
Om met de deur in huis te vallen: Vandaag via de Pay&Go site m'n GSM kaart herladen voor het bedrag van 10€.
Nu,normaal krijg ik direct een SMS dat m'n kaart is herladen maar U raad het al,dit is niet gebeurd terwijl het geld al van men rekening is gegaan.:naughty:
Soit,paar uurtjes wachten dus.......om eigenlijk tot de conclusie te komen dat dit tot op heden steeds niet gebeurd is.
Euh,welke instantie moet ik daarvoor aanspreken? (Dexia of Proximus?)
Hoe kan ik bewijzen dat ik al betaalt heb maar het niet heb gehad op GSM? (rekeninguittreksel heb ik)
(nuja,voor de bashers: ik heb ervaring genoeg met P&G en ik start niets voor niets deze thread op)
Om met de deur in huis te vallen: Vandaag via de Pay&Go site m'n GSM kaart herladen voor het bedrag van 10€.
Nu,normaal krijg ik direct een SMS dat m'n kaart is herladen maar U raad het al,dit is niet gebeurd terwijl het geld al van men rekening is gegaan.:naughty:
Soit,paar uurtjes wachten dus.......om eigenlijk tot de conclusie te komen dat dit tot op heden steeds niet gebeurd is.
Euh,welke instantie moet ik daarvoor aanspreken? (Dexia of Proximus?)
Hoe kan ik bewijzen dat ik al betaalt heb maar het niet heb gehad op GSM? (rekeninguittreksel heb ik)
(nuja,voor de bashers: ik heb ervaring genoeg met P&G en ik start niets voor niets deze thread op)
)
