Archief - Proximus - Dexia

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Goeiemiddag,

Om met de deur in huis te vallen: Vandaag via de Pay&Go site m'n GSM kaart herladen voor het bedrag van 10€.

Nu,normaal krijg ik direct een SMS dat m'n kaart is herladen maar U raad het al,dit is niet gebeurd terwijl het geld al van men rekening is gegaan.:naughty:

Soit,paar uurtjes wachten dus.......om eigenlijk tot de conclusie te komen dat dit tot op heden steeds niet gebeurd is.

Euh,welke instantie moet ik daarvoor aanspreken? (Dexia of Proximus?)
Hoe kan ik bewijzen dat ik al betaalt heb maar het niet heb gehad op GSM? (rekeninguittreksel heb ik)

(nuja,voor de bashers: ik heb ervaring genoeg met P&G en ik start niets voor niets deze thread op)

Hostage

Legacy Member
Ga naar Dexia en leg het probleem hetzelfde uit als dat je hier hebt gedaan.Ze zullen er wel een mouw aan passen.
Ik ga zeggen wat ik denk maar ik ben er niet zeker van.
Als je je kaart herlaad word volgens mij de datum met een jaar verlengd.
Als op uw uitreksels de datum van vandaag staat zou dat opgelost kunnen worden.
Nogmaals,hier ben ik niet zeker van...

Stancke

Legacy Member
dit staat op m'n rekeninguitreksels. Als ik men resterendbelkrediet raadpleeg staat er:

Code:
Belkrediet: 0.11 EUR
Geldigheidsdatum: 05/12/2007

Nuja,ik denk dat ik met men rug tegen de muur sta :sop:

De enigste link die ik kan leggen is die datum van herladen en de geldigheidsdatum

Tha_nOn

Legacy Member
kheb geen idee wanneer ge het juist gedaan hebt, maar ik dacht ook al is voorgehad te hebben en dat dat wel eens een dagske kon duren (niet zeker, en ik heb geen proximus, wel dexia:p)


edit: en hebt ge het naar de juiste nummer gestort. (nu normaal krijgt ge ook een berichtje als ge naar iemand anders zijne nummer stort ze:p)

Ali_

Legacy Member
Mobistar en KBC , nooit zo een probleem gehad. Noch via internet, noch via m-banxafe.

exploder

Legacy Member
Op verkeerde nummer gestort wsl?

Ik heb er nog NOOIT problemen mee gehad eerlijk gezegd, altijd direct na verrichting berichtje (max 2minuten) + bonus na 5 minuten :p

Stancke

Legacy Member
exploder zei:
Op verkeerde nummer gestort wsl?

nope,ik controleer het nummer altijd een paar keer


exploder zei:
Ik heb er nog NOOIT problemen mee gehad eerlijk gezegd, altijd direct na verrichting berichtje (max 2minuten) + bonus na 5 minuten :p

Welja,bij mij ook normaal

RaDa

Legacy Member
Mss problemen bij proximus?


Khad onlangs ergens geleze dat ge tijdens de eindejaarsperiode bij Mobistar geen herladingen kunt doen. Mss is dit bij Proximus ook zo?

Bubba

Legacy Member
Stancke zei:
Goeiemiddag,

Om met de deur in huis te vallen: Vandaag via de Pay&Go site m'n GSM kaart herladen voor het bedrag van 10€.

Nu,normaal krijg ik direct een SMS dat m'n kaart is herladen maar U raad het al,dit is niet gebeurd terwijl het geld al van men rekening is gegaan.:naughty:

Soit,paar uurtjes wachten dus.......om eigenlijk tot de conclusie te komen dat dit tot op heden steeds niet gebeurd is.

Euh,welke instantie moet ik daarvoor aanspreken? (Dexia of Proximus?)
Hoe kan ik bewijzen dat ik al betaalt heb maar het niet heb gehad op GSM? (rekeninguittreksel heb ik)

(nuja,voor de bashers: ik heb ervaring genoeg met P&G en ik start niets voor niets deze thread op)

Gebeurd wel vaker hoor. Tegenwoordig bel ik zelfs niet meer. De eerste keer heb ik gebeld en toen kreeg ik de uitleg dat er vertragingen zijn op het netwerk waardoor de computer pas later ziet dat jij een herlaadkaart besteld hebt.

Als het nu gebeurd rijd ik gewoon naar de winkel om ff een herlaadkaartje te gaan halen. Meestal duurt het toch een dag tot een paar dagen vooraleer de herlaadbeurt doorkomt.

Stancke

Legacy Member
BuBbA zei:
Gebeurd wel vaker hoor. Tegenwoordig bel ik zelfs niet meer. De eerste keer heb ik gebeld en toen kreeg ik de uitleg dat er vertragingen zijn op het netwerk waardoor de computer pas later ziet dat jij een herlaadkaart besteld hebt.

Als het nu gebeurd rijd ik gewoon naar de winkel om ff een herlaadkaartje te gaan halen. Meestal duurt het toch een dag tot een paar dagen vooraleer de herlaadbeurt doorkomt.

Mja,ik ben dan wel men 10€ kwijt...

Frado2005

Legacy Member
Stancke zei:
Mja,ik ben dan wel men 10€ kwijt...
Bwa nee eh, ge gaat em pas later krijgen. Mja , herladen in de nacht van oud naar nieuw zou ik zelf toch niet doen. Ik bereid mij al voor ;)

Flipkikker

Legacy Member
ik heb ook al zoiets voorgehad met het herladen

ik had heel dringend geld nodig om te kunnen bellen,
dus ik gebruik snel ff men netbanking -> ik ontvang nog geen belkrediet

dan maar naar de winkel achter zo'n herlaadkaart -> ik ontvang geen belkrediet
dan nog es geprobeerd op 1 of andere manier -> geen belkrediet :oink:

de week erop hadk plots 50 euro belkrediet :sop:
(die ik net dat weekend ervoor nodig had)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan