Archief - Problemen met het base netwerk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

deleenheir

Legacy Member
De laatste tijd heb ik nogal wat problemen om telefoontjes te ontvangen op het basenetwerk. De helft van de tijd vallen de mensen die me proberen te bereiken rechtstreeks op mijne voicemail (zonder dat mijne gsm rinkelt). Kheb er intussen al 3 keer voor naar den helpdesk gebeld:

1ste keer moest ik m'n simkaart vervangen (geen verbetering)

2de keer vroegen ze om m'n simkaart in een ander toestel te steken en da te gebruiken. En als ik het probleem had dat ik dan nog eens moest terugbellen

3de keer belde ik terug om te laten weten da ik nog steeds het probleem had. Moest ik opnieuw hetzelfde doen als de 2de keer maar dan direct bellen als er iemand op mijne voicemail viel (hoe kan ik da nu weten als mijne gsm niet overgaat:eek: ) Daarnaast zei die mens da mijne gsm (nokia 1100) wel vaker problemen geeft.

Maar soit ik heb stevig mijn twijfels over de bekwaamheid van die mensen aan den helpdesk:
  • Er zijn nog een aantal mensen die ik ken die het probleem hebben.
  • Ik ken nog mensen met een nokia 1100 en die hebben geen probleem.
Dus vroeg ik me af of er nog mensen zijn die problemen hebben met oproepen ontvangen in voglende gevallen:
  • bij het basenetwerk
  • met een nokia 1100
  • bij het basenetwerk + nokia 1100

noreeeee

Legacy Member
MIjn pa heeft da percies ook, en alleeen bij de zelfde mensen. Dus als mijn zus naar mijn pa belt gaat dat niet en omgekeerd. Maar ik kan wel naar mijn pa en mijn zus bellen :s.

Mja en dan :p base is mega goeikoop!

Api3

Legacy Member
mn pa heeft et volgende voor:
ie steek gsm aan, 1 sec volle ontvangst en daarna valt alles weg, als hij zen sim kaart in mijn gsm steekt tzelfde, jist kaartje gaan ruilen en nu denk ik dat in orde is, kmoet em nog keer vrage

Defkes

Legacy Member
Zit nu toch al enkele jaren bij BASE en k heb er nooit last mee gehad. Integendeel, vaak betere verbindingen enz dan Mobistar.

Myst!Q

Legacy Member
Defkes zei:
Zit nu toch al enkele jaren bij BASE en k heb er nooit last mee gehad. Integendeel, vaak betere verbindingen enz dan Mobistar.

Weet ge dat da ook meestal aan uwe gsm ligt ? Ik zit ook bij mobistar é en bij mijne vorige gsm had ik het niet altijd makkelijk ontvangst te hebben maar met mijn gsm nu heb ik ontvangst op plaatsen waar ik het vroeger niet.

Je weet wel, het zend en ontvangstvermogen van je gsm enzo =)
Ik heb van mobistar nog nooit geklaagd en kben er al een goei 5 jaar klant bij dus laat uw mobibashing maar achterwege :)

killgore

Legacy Member
kben bij base weggegaan omda ek binnenshuis bijna nooit ontvangst had, heb nu proximus, zijn wel een pak duurder, ma kheb bijna altijd ontvangst (zelfde gsm nb).

KULeest

Legacy Member
Defkes zei:
Zit nu toch al enkele jaren bij BASE en k heb er nooit last mee gehad. Integendeel, vaak betere verbindingen enz dan Mobistar.

Ik zit al van int begin bij mobistar nog NOOIT verbindingsproblemen gehad me 3 gsm's, altijd deftige kwaliteit daarvoor betaal ik gerust wel een centje meer :p

DBK

Legacy Member
Geen problemen hier alleen bij mijn lief thuis, daar heb ik geen bereik maar zij heeft ook geen bereik met Proximus, zal iets me da huis ofzo zijn pijsk :p
Voor de rest heb ik soms geen ontvangst maar da komt door mijn nieuwe gsm, is iets mis mee, kmoet er me terug gaan, base is laatste jaren trouwens serieus hard verbeterd maar ze geraken percies ni van hun reputatie vanaf ( goe voor mij :p minder volk op het netwerk kan ni echt kwaad ^^ )

nTFs

Legacy Member
Ik ben Base Klant en een paar familieleden ook en tot nu toe zeer tevreden geweest over het netwerk.

Dr_pimpie

Legacy Member
ken iemand die hetzelfde probleem heeft gehad me ne sony ericsson t100 en een pay and goe simkaart

Santa

Legacy Member
noreeeee zei:
MIjn pa heeft da percies ook, en alleeen bij de zelfde mensen. Dus als mijn zus naar mijn pa belt gaat dat niet en omgekeerd. Maar ik kan wel naar mijn pa en mijn zus bellen :s.

Mja en dan :p base is mega goeikoop!
Mijn zus had da ook met proximus. Da was omdat ze (per ongeluk?) in haar telefooninstellingen filter had ingesteld, waardoor alleen mensen in bepaalde groep haar konden bellen. Kheb die afgezet en ze was content ^^

sn!pe

Legacy Member
Ik heb een jaar geleden hetzelfde meegemaakt... met dezelfde gsm en met base. Ze wisten mij te vertellen dat ze dit vaker meemaken met het type nokia 1100. Het zou een software fout zijn, die enkel op het base netwerk problemen geeft.

Heb me dan maar een nieuwe gsm aangeschaft.

TekkaBlade

Legacy Member
Ik ben bij Mobistar en heb de laatste tijd dezelfde problemen. Ofwel hoort de andere persoon me niet ofwel valt de lijn gewoon weg.

Het is me dan ook opgevallen dat mobistar de laatste tijd van Base is.
Samsung X460 btw

Duffman-

Legacy Member
hm, krijg sinds 6 uur daarstraks ofzo geen berichtjes meer weg ... kheb nochtans alle streepjes van bereik vol. Bellen lukt nog wel. Ligt dit aan base/mijn gsm?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan