deleenheir
Legacy Member
De laatste tijd heb ik nogal wat problemen om telefoontjes te ontvangen op het basenetwerk. De helft van de tijd vallen de mensen die me proberen te bereiken rechtstreeks op mijne voicemail (zonder dat mijne gsm rinkelt). Kheb er intussen al 3 keer voor naar den helpdesk gebeld:
1ste keer moest ik m'n simkaart vervangen (geen verbetering)
2de keer vroegen ze om m'n simkaart in een ander toestel te steken en da te gebruiken. En als ik het probleem had dat ik dan nog eens moest terugbellen
3de keer belde ik terug om te laten weten da ik nog steeds het probleem had. Moest ik opnieuw hetzelfde doen als de 2de keer maar dan direct bellen als er iemand op mijne voicemail viel (hoe kan ik da nu weten als mijne gsm niet overgaat
) Daarnaast zei die mens da mijne gsm (nokia 1100) wel vaker problemen geeft.
Maar soit ik heb stevig mijn twijfels over de bekwaamheid van die mensen aan den helpdesk:
1ste keer moest ik m'n simkaart vervangen (geen verbetering)
2de keer vroegen ze om m'n simkaart in een ander toestel te steken en da te gebruiken. En als ik het probleem had dat ik dan nog eens moest terugbellen
3de keer belde ik terug om te laten weten da ik nog steeds het probleem had. Moest ik opnieuw hetzelfde doen als de 2de keer maar dan direct bellen als er iemand op mijne voicemail viel (hoe kan ik da nu weten als mijne gsm niet overgaat
) Daarnaast zei die mens da mijne gsm (nokia 1100) wel vaker problemen geeft.Maar soit ik heb stevig mijn twijfels over de bekwaamheid van die mensen aan den helpdesk:
- Er zijn nog een aantal mensen die ik ken die het probleem hebben.
- Ik ken nog mensen met een nokia 1100 en die hebben geen probleem.
- bij het basenetwerk
- met een nokia 1100
- bij het basenetwerk + nokia 1100
.
base is mega goeikoop!