Phoen!x
Legacy Member
Hellrabbit zei:auwtch, kiezen laten trekken die niet los staan is geen prettige ervaring ;_;
Nuja, ik was wel 12 toen ik 2x 2 kiezen heb laten trekken, maar soit ... het is niet zozeer dat dat pijn doet (verdoving doet zen werk altijd wel netjes), maar het is eerder het gedacht als diejen tandarts daar met volle kracht aan dieje kies zit te sjorren om dieje toch maar in beweging te krijgen ... en dan de vieze krakende geluidjes *huiver*
Lol, zo true !!! Kweet nog, da maakt het juist nog erger, ge voelt echt NIETS, maar da geluid, en diene tandarts die me al zijn kracht op dien tand zit te duwen en sleuren en *faints*
EDIT: En idd da kraken !!!! *faints opnieuw*****



