Archief - Probleem met tanden

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FunFunFun

Legacy Member
Hallo.
4 jaar geleden heb ik kiezen laten vullen, nu zijn bij 2 er de vulling uitgegaan. :(
Nu zijn daar serieus grote gaten in.
Zouden die tanden nu getrokken moeten worden of zouden ze dat nog terug kunnen vullen? :s

Bedankt aan alle tandartsen van dit forum alvast. :bow:

FunFunFun

Legacy Member
We zullen morgen zien als ik bij de tandarts ben geweest zeker.

DA_MadAce

Legacy Member
Sorry maar toen ik las "probleem met tanden" dacht ik ff dat de auteur van de thread vast zat in zen PC kamer met een wilde tijger achter de deur.

^^

Simonn

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Sorry maar toen ik las "probleem met tanden" dacht ik ff dat de auteur van de thread vast zat in zen PC kamer met een wilde tijger achter de deur.

^^

:rofl: :rofl: :rofl:











:sop:

Rogue

Legacy Member
FunFunFun zei:
Hallo.
4 jaar geleden heb ik kiezen laten vullen, nu zijn bij 2 er de vulling uitgegaan. :(
Nu zijn daar serieus grote gaten in.
Zouden die tanden nu getrokken moeten worden of zouden ze dat nog terug kunnen vullen? :s

Bedankt aan alle tandartsen van dit forum alvast. :bow:

Normaal vullen ze dat gewoon terug op hoor.

Kevin89

Legacy Member
na de examens moet ik ook nog is gaan, om gatje te vullen + tand waarda al vulling inzit is een beetje "gebarsten" :s ..

viewer

Legacy Member
DA_MadAce zei:
Sorry maar toen ik las "probleem met tanden" dacht ik ff dat de auteur van de thread vast zat in zen PC kamer met een wilde tijger achter de deur.

^^

haha strange mind :p

Genious

Legacy Member
FunFunFun zei:
Moet de 2 kiezen dan toch laten trekken. :(

kwil u niet ontmoedigen, maar dat is kizzig.
allee, ge voelt geen pijn wanneer ze daar aan trekken, maar dat gevoel van een stuk metaal tussen uw gehemelte en uw kies, das raar. :crazy:

Hellrabbit

Legacy Member
auwtch, kiezen laten trekken die niet los staan is geen prettige ervaring ;_;

Nuja, ik was wel 12 toen ik 2x 2 kiezen heb laten trekken, maar soit ... het is niet zozeer dat dat pijn doet (verdoving doet zen werk altijd wel netjes), maar het is eerder het gedacht als diejen tandarts daar met volle kracht aan dieje kies zit te sjorren om dieje toch maar in beweging te krijgen ... en dan de vieze krakende geluidjes *huiver*

Warlock

Legacy Member
pfff ik heb ook nix dan problemen met de tanden
nu al 6 gaatjes laten vullen in totaal ofzo en dan ist nog ni in orde
kmoet vaak mond spoelen met corsodyl omdat het zo'n pijn doet
ik zal blij zijn wanneer al mn tanden eruit zijn gevallen en een kunstgebit mag dragen :D

Genious

Legacy Member
o btw mensen, altijd laten vullen met die oudere vullingen (metaalachtig iets), die tandkleurige zijn niet zo betrouwbaar zegt ze. (en kheb het mogen merken)

FunFunFun

Legacy Member
Ik ga het wel in het ziekenhuis onder volledige verdoving laten doen want ik heb wat schrik om het zo te laten doen. :p

Genious

Legacy Member
FunFunFun zei:
Ik ga het wel in het ziekenhuis onder volledige verdoving laten doen want ik heb wat schrik om het zo te laten doen. :p

als het is voor te trekken: bijt ff door.
het voelt tijdens het trekken echt raar, maar het doet geen pijn.
en achteraf hebt ge een namiddagje pijn, de dag er op ook nog een beetje, maar daarna is dat al over hoor. ;)
kwas lijk 11 toen ze dat deden iirc, nen groten jongen lijk gij kan daar heus wel tegen.

Varathx

Legacy Member
Het is vooral het bloeden derna dat het ergste in (was bij mij toch). Als dat bij jou ook het geval is, niet te veel spoelen met water ! Dat maakt te wond nat en dan stold het bloed niet, best gewoon veel watten gebruiken en druk op zetten.

Btw, de tandarts die een tand trekt doet dat alleen als het gat te groot is en niet meer te vullen valt. Tis maar, khoor mensen direct zeggen 'ooh dat vullen ze gewoon terug op' maar dat hangt af van hoe groot het te vullen gat is, je moet nog altijd een stuk tand overhouden.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan