Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JeanPerrier zei:galabal aan de studentikoze prijs van 25 euro staat er dan verzekerst op die affiche. 25 euro is nie studentikoos !!.

Arifiene zei:Fuif / thema-avonden (zoals black 'n white)/sponsors...
LOL @wafelenbak

.Sinister. zei:Een wafelenbak brengt nochtans goed op![]()

JeanPerrier zei:galabal aan de studentikoze prijs van 25 euro staat er dan verzekerst op die affiche. 25 euro is nie studentikoos !!.

Arifiene zei:in de scouts enzo wss wel![]()
Deguchi zei:Ook bij studenten... Wat is daar nu zo raar aan? Er zijn veel mensen die wel een pannenkoek of wafel lusten met een kopje chocomelk...
Arifiene zei:Owkee...
Kzal t zo zeggen: de meer bekende + grote verenigingen halen hun geld meestal uit fuiven/galabals en niet uit ne wafelenbak, nu goed?

Doom Dragon zei:wevelgemse studentenclub is voor zover ik weet 1 van de rijksten voort moment
ge zou eens naar da kerstbal moeten gaan in de cortina, denkt da ge nogal ogen gaat trekken.
en dat zit stampvol
+ geen personeel da ge moe betalen, aangezien het schachten zijn
of toch gedeeltelijk

Doom Dragon zei:het is wel een oudejaar galabal, dat is ietje specialer en mooier dan een galabal ergens in maart ofzo![]()
Doom Dragon zei:wat zijn 'meer bekende/grote verenigingen'
de Chiro hier heeft meer leden dan wij als studentenclub hoor
tis eerder, de kleine verenigingen die galabals geven en de grote verenigingen die een fuif of 2 geven en in de weekend wat wafels verkopen aan de familie.
allee, toch hier , in de omstreken van kortrijk

)