Archief - Praesidium activiteiten...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

JeanPerrier

Legacy Member
galabal aan de studentikoze prijs van 25 euro staat er dan verzekerst op die affiche. 25 euro is nie studentikoos !!.

Disa

Legacy Member
JeanPerrier zei:
galabal aan de studentikoze prijs van 25 euro staat er dan verzekerst op die affiche. 25 euro is nie studentikoos !!.

Gho da valt nog goe mee ..

Kheb al andere prijzen zien passeren voor de bals hier. :(

EternalSilence

Legacy Member
JeanPerrier zei:
galabal aan de studentikoze prijs van 25 euro staat er dan verzekerst op die affiche. 25 euro is nie studentikoos !!.

het is wel een oudejaar galabal, dat is ietje specialer en mooier dan een galabal ergens in maart ofzo ;)

Deguchi

Legacy Member
Arifiene zei:
in de scouts enzo wss wel:p

Ook bij studenten... Wat is daar nu zo raar aan? Er zijn veel mensen die wel een pannenkoek of wafel lusten met een kopje chocomelk...

Arifiene

Legacy Member
Deguchi zei:
Ook bij studenten... Wat is daar nu zo raar aan? Er zijn veel mensen die wel een pannenkoek of wafel lusten met een kopje chocomelk...

Owkee...
Kzal t zo zeggen: de meer bekende + grote verenigingen halen hun geld meestal uit fuiven/galabals en niet uit ne wafelenbak, nu goed?

EternalSilence

Legacy Member
Arifiene zei:
Owkee...
Kzal t zo zeggen: de meer bekende + grote verenigingen halen hun geld meestal uit fuiven/galabals en niet uit ne wafelenbak, nu goed?

wat zijn 'meer bekende/grote verenigingen'

de Chiro hier heeft meer leden dan wij als studentenclub hoor :p

tis eerder, de kleine verenigingen die galabals geven en de grote verenigingen die een fuif of 2 geven en in de weekend wat wafels verkopen aan de familie.


allee, toch hier , in de omstreken van kortrijk

viewer

Legacy Member
Doom Dragon zei:
wevelgemse studentenclub is voor zover ik weet 1 van de rijksten voort moment
ge zou eens naar da kerstbal moeten gaan in de cortina, denkt da ge nogal ogen gaat trekken.

en dat zit stampvol
+ geen personeel da ge moe betalen, aangezien het schachten zijn
of toch gedeeltelijk

sponsers gezocht :help:

JeanPerrier

Legacy Member
Doom Dragon zei:
het is wel een oudejaar galabal, dat is ietje specialer en mooier dan een galabal ergens in maart ofzo ;)

ja das allemaal leuk enzo, maar ik had het gewoon over het woord studentikoos misbruiken

Arifiene

Legacy Member
Doom Dragon zei:
wat zijn 'meer bekende/grote verenigingen'

de Chiro hier heeft meer leden dan wij als studentenclub hoor :p

tis eerder, de kleine verenigingen die galabals geven en de grote verenigingen die een fuif of 2 geven en in de weekend wat wafels verkopen aan de familie.


allee, toch hier , in de omstreken van kortrijk

ok ok, hoe moet ik het zeggen...
de chiro en de scouts zijn niets voor mij ;)
(snap het dan toch verd*mme:p)

edit: kortrijk, dat verklaart alweer alles

EternalSilence

Legacy Member
ochja, daar zit al het geld he :D

de zuid-westers, wevelgemse, thraso, allemaal studenten clubs rond de streek van kortrijk die geld hebben.

hoeveel studentenclubs hebben echt een 'kas' waarvan ze geld kunnen afhalen voor dingen te organiseren die volledig gratis zijn?
niet veel wss


hmmmm miss eens als cantor de cantus meedoen van de studentenclub van mijn hogeschool.
kan tof worden, zo een 'outsider' zijn
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan