^MystiQ
Legacy Member
Santa| zei:Als ge wilt wakker blijven, doe dan lek alle marginalen en pakt speed!
Tis eigenlijk vree, bende kuikens met under power drinkskes

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Santa| zei:Als ge wilt wakker blijven, doe dan lek alle marginalen en pakt speed!

is dat wel concentratie-verhogend?Math'ke zei:Ge zijt allemaal zoals ik het zou zeggen 'noobs'. Als ge wilt wakker blijven moet ge geen redbull ofz van diene aldi bucht drinken want het haalt verdorie nix uit, het is onzettend slecht zelfs.
Als ge wilt wakker blijven en het goe wilt doen drinkt dan van den eersten keer dit : http://www.off-duty.be/item.php?id=5&itemid=435
![]()


FEW zei:vreemd, ik dacht dat die aldi-powerdrink van dezelfde fabriek kwam als red-bull, of zijn dat van die zever-geruchten?
maar ik heb al zoveel van die golden power gedronken en ik ben nog nooit misselijk geweest.

euhm... bekijk die golden power eens wat betermetaphore zei:tgaat over de powerdrink (oranje blauw en geel) niet over de meesterlijke golden power waarvan ik nu hier op men kot overal lege blikjes zie liggen
Het verschil met redbull is miniem en tis toch pakke goedkoper.
GP ftw!
vloet zei:bah, allemaal pure chemie die dingen. ( de ice-tea en cola uit Aldi lijken wel medicijnen )
Alleen die fake redbull bevalt me wel ^^, hoe chemisch DAT dan wel mag zijn.
neem ik meestal als ik zonder energie ga sportenMath'ke zei:Ge zijt allemaal zoals ik het zou zeggen 'noobs'. Als ge wilt wakker blijven moet ge geen redbull ofz van diene aldi bucht drinken want het haalt verdorie nix uit, het is onzettend slecht zelfs.
Als ge wilt wakker blijven en het goe wilt doen drinkt dan van den eersten keer dit : http://www.off-duty.be/item.php?id=5&itemid=435
![]()

Doom Dragon zei:neem ik meestal als ik zonder energie ga sporten
je krijgt dan ommekeer een boost, en je kan veel langer trainen.
maar die shake's zijn niet helemaal te vertrouwen, je weet niet wat er in zit.
en het is behoorlijk zwaar voor je maag.
ke er al eens moeten van kotsen..![]()

Doom Dragon zei:neem ik meestal als ik zonder energie ga sporten
je krijgt dan ommekeer een boost, en je kan veel langer trainen.





.Math'ke zei:Nooit last van gehad aan men maag alsek da dronk voor te trainen, maar wel een ferme energieboost![]()