Archief - Powerdrink

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FEW

Legacy Member
vreemd, ik dacht dat die aldi-powerdrink van dezelfde fabriek kwam als red-bull, of zijn dat van die zever-geruchten?

maar ik heb al zoveel van die golden power gedronken en ik ben nog nooit misselijk geweest.

SMa

Legacy Member
Math'ke zei:
Ge zijt allemaal zoals ik het zou zeggen 'noobs'. Als ge wilt wakker blijven moet ge geen redbull ofz van diene aldi bucht drinken want het haalt verdorie nix uit, het is onzettend slecht zelfs.

Als ge wilt wakker blijven en het goe wilt doen drinkt dan van den eersten keer dit : http://www.off-duty.be/item.php?id=5&itemid=435

:)
is dat wel concentratie-verhogend? :p
voor hier als een adhd-bunny aan men bureau te zitten heb ik dat nu ook weer niet nodig :D

metaphore

Legacy Member
FEW zei:
vreemd, ik dacht dat die aldi-powerdrink van dezelfde fabriek kwam als red-bull, of zijn dat van die zever-geruchten?

maar ik heb al zoveel van die golden power gedronken en ik ben nog nooit misselijk geweest.

tgaat over de powerdrink (oranje blauw en geel) niet over de meesterlijke golden power waarvan ik nu hier op men kot overal lege blikjes zie liggen :)

Het verschil met redbull is miniem en tis toch pakke goedkoper.
GP ftw!

Kvothe

Legacy Member
kheb hier net 'Mad-croc' gedronken. Eerlijk gezegd smaak ik nie veel verschil met Red Bull. Net als al die energydrinks heeft deze ook zo'n vreselijk nasmaakje :(

SMa

Legacy Member
metaphore zei:
tgaat over de powerdrink (oranje blauw en geel) niet over de meesterlijke golden power waarvan ik nu hier op men kot overal lege blikjes zie liggen :)

Het verschil met redbull is miniem en tis toch pakke goedkoper.
GP ftw!
euhm... bekijk die golden power eens wat beter

GOLDEN POWER drink
daar gaat het hem net over

Stimpy

Legacy Member
tgaat m om die fleskes die eruit zien als afwasmiddel
ni om de golden power
dan hadde ze da er wel bijgezet

sneax

Legacy Member
vloet zei:
bah, allemaal pure chemie die dingen. ( de ice-tea en cola uit Aldi lijken wel medicijnen )
Alleen die fake redbull bevalt me wel ^^, hoe chemisch DAT dan wel mag zijn.

chemisch ja en dan? er zijn veel 'chemische' dingen die goed zijn en veel natuurlijke dingen die slecht zijn ik vind dat een onnozele grens om te trekken

EternalSilence

Legacy Member
Math'ke zei:
Ge zijt allemaal zoals ik het zou zeggen 'noobs'. Als ge wilt wakker blijven moet ge geen redbull ofz van diene aldi bucht drinken want het haalt verdorie nix uit, het is onzettend slecht zelfs.

Als ge wilt wakker blijven en het goe wilt doen drinkt dan van den eersten keer dit : http://www.off-duty.be/item.php?id=5&itemid=435

:)
neem ik meestal als ik zonder energie ga sporten
je krijgt dan ommekeer een boost, en je kan veel langer trainen.

maar die shake's zijn niet helemaal te vertrouwen, je weet niet wat er in zit.
en het is behoorlijk zwaar voor je maag.
ke er al eens moeten van kotsen.. :x

^MystiQ

Legacy Member
Doom Dragon zei:
neem ik meestal als ik zonder energie ga sporten
je krijgt dan ommekeer een boost, en je kan veel langer trainen.

maar die shake's zijn niet helemaal te vertrouwen, je weet niet wat er in zit.
en het is behoorlijk zwaar voor je maag.
ke er al eens moeten van kotsen.. :x

Nooit last van gehad aan men maag alsek da dronk voor te trainen, maar wel een ferme energieboost :)

Preske

Legacy Member
hang ellentrik aan uw familiejuwelen, ge blijft gegarandeerd wakker, en misschien vindt ge zo ne nieuwe dans uit :p

Tah_b00nz0r

Legacy Member
Doom Dragon zei:
neem ik meestal als ik zonder energie ga sporten
je krijgt dan ommekeer een boost, en je kan veel langer trainen.

²

dien "rommel" helpt wel effectief. performance had da een tijd terug (meer als een jaar terug of langer) ook... zo'n rood drankske ook. twas just medicijn ma ge werd er wel wakker van of bleef er wakker van :D

Darius Craven

Legacy Member
Gaat inderdaad niet om de GP drinks. Had nog 30 blikjes gehaald toen ik dit in de krant las. Ma wist al snel dat het om die gore gekleurde drinks ging...

Ik ben nog nooit misselijk geweest van Golden Power. Sommige wijken wel es af van smaak, maar dat snap ik zelf nie goed. Weet iemand of dat die smaak kan veranderen nagelang iets dat je hebt gegeten/gedronken? Bij Red Bull heb ik da ook al eens gehad. Zoals fruitsap drinken nadat je je tanden hebt gepoetst...

Maar energie krijgen van Golden Power... Kweet nie, ofwel ben ik een vree energiek manneke, ma ik krijg toch gene POWER van die blikskes zenne. Ik drink het gewoon graag en tis goedkoop :)

Oldskooler

Legacy Member
Het geheim achter power drinks, kilo's suiker en kleurstoffen :D:D.

Oldskooler

Legacy Member
Wat wel heel goed zou zijn, is Vaam :D:D

Dat drankje is gebaseerd op een stof die hoornaars(soort wesp) afscheiden.

maar dat is enkel in Amerika en japan verkrijgbaar denk ik :D:D.

http://www.vaam-power.com/

EternalSilence

Legacy Member
Math'ke zei:
Nooit last van gehad aan men maag alsek da dronk voor te trainen, maar wel een ferme energieboost :)

mjah, twas toen ik net weerkwam van 4dagen London (op krukken !!) me school.
en der waren een groot aantal van de studenten die maaginfectie hadden
door het ander soort eten enzo.. weet ik veel
ik bleef er van gespaart
of da d8 ik toch.

tot ik er 2 dagen na ging gaan trainen, da dronk .. en savonds.. in mijn bed .. *kots kots kots*

dokter zei dan dat ik een maaginfectie had, en dat dat drankje er teveel aan was
nu nie meer hee
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan