Archief - Powerdrink

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

SMa

Legacy Member
Ik hoor hier net op de radio dat Aldi zijn energy-drinks uit de rekken haalt wegens een fout in het productieproces.
Deze drank kan misselijkheid veroorzaken & wie ervan gedronken heeft wordt aangeraden om naar de dokter te gaan.

Nu spreken ze op de radio over "Powerdrink".
In men frigo liggen daarvan een 20tig tal blikken.
Maar ik heb die gekocht in de Proxy Delhaize, Aldi verkoopt enkel Golden Power.

Is dit een fout op de radio of zou ik best eens bij de Delhaize gaan informeren?

pieta

Legacy Member
ik dahct dat die in de aldi zo oranje warmen?
heb hier blauweligge,ma weet nie of die uit de aldi of lidle komen

Thales

Legacy Member
heb er ier ook liggen
river powerdrink. zijn het de deze die ze bedoelen?
komen uit aldi

NeoGeo

Legacy Member
Aldi haalt River Powerdrink uit de rekken

(Belga) Supermarktketen Aldi roept de drankjes River Powerdrink terug. Er werd een geur- en smaakafwijking vastgesteld die op een kwaliteitsprobleem bij de productie zou kunnen wijzen. Consumenten kunnen misselijk worden van het drankje.

Aldi heeft alle betrokken producten uit de rekken gehaald. Klanten die River Powerdrink gekocht hebben, wordt gevraagd het product niet te gebruiken maar het terug te brengen naar een Aldi-winkel. De teruggebrachte goederen zullen worden terugbetaald. Wie wel al een River Powerdrink heeft gedronken, wordt aangeraden contact op te nemen met zijn of haar huisarts. De drankjes zitten in een blauwe, groene of oranje verpakking van 6 x 50 cl. (KVA)

SMa

Legacy Member
ach, kpeiz dak een oogaandoening krijg :D
bij den Delhaize is't PowerKING en niet powerDrink :D
it's safe :p


voor een blik powerdrink gedronken te hebben zal ik wel niet naar de huisarts moeten zeker?

?therapy?

Legacy Member
oei lol, daar dronk ik véél van :p
/edit: ah nevermind. Heb het blijkbaar op een ander merk. Achjah :p tzijn zoveel van die drankjes tegenwoordig

vloet

Legacy Member
bah, allemaal pure chemie die dingen. ( de ice-tea en cola uit Aldi lijken wel medicijnen )
Alleen die fake redbull bevalt me wel ^^, hoe chemisch DAT dan wel mag zijn.

infeKted

Legacy Member
Die golden power is toch ook niet altijd 100% heb ik de indruk. Met een paar man zo een pak gekocht en allemaal slecht ervan geworden.. Al van meerdere mensen gehoord die dit hebben meegemaakt. :)

VenilixTheHoly

Legacy Member
doe zoals in amerika, klaag ze aan en zeggen dat je super ziek ervan geworden bent :p

^MystiQ

Legacy Member
Ge zijt allemaal zoals ik het zou zeggen 'noobs'. Als ge wilt wakker blijven moet ge geen redbull ofz van diene aldi bucht drinken want het haalt verdorie nix uit, het is onzettend slecht zelfs.

Als ge wilt wakker blijven en het goe wilt doen drinkt dan van den eersten keer dit : http://www.off-duty.be/item.php?id=5&itemid=435

:)

Santa

Legacy Member
Als ge wilt wakker blijven, doe dan lek alle marginalen en pakt speed!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan