SMa
Legacy Member
Ik hoor hier net op de radio dat Aldi zijn energy-drinks uit de rekken haalt wegens een fout in het productieproces.
Deze drank kan misselijkheid veroorzaken & wie ervan gedronken heeft wordt aangeraden om naar de dokter te gaan.
Nu spreken ze op de radio over "Powerdrink".
In men frigo liggen daarvan een 20tig tal blikken.
Maar ik heb die gekocht in de Proxy Delhaize, Aldi verkoopt enkel Golden Power.
Is dit een fout op de radio of zou ik best eens bij de Delhaize gaan informeren?
Deze drank kan misselijkheid veroorzaken & wie ervan gedronken heeft wordt aangeraden om naar de dokter te gaan.
Nu spreken ze op de radio over "Powerdrink".
In men frigo liggen daarvan een 20tig tal blikken.
Maar ik heb die gekocht in de Proxy Delhaize, Aldi verkoopt enkel Golden Power.
Is dit een fout op de radio of zou ik best eens bij de Delhaize gaan informeren?


