Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En couriers zoals UPS,DHL die pakketten afleveren?gentille zei:Als je adres in orde is zal je die brief wel krijgen, weinig postbodes weten de namen van de personen aan we ze een brief bezorgen![]()
Gamedude zei:En couriers zoals UPS,DHL die pakketten afleveren?

Gamedude zei:2. Waar kan je zoal een postbus op je naam huren? (sites?)
thaens zei:Postbode weet wel wie waar woont hoor (bij naam dus), maar hij zal dat pakje wel gewoon in je bus steken...
Anders ook hoor..Pilatus zei:Als er naambordjes hangen ofzoiets wss wel en als je de postbode zelf kent enzo wss ook, maar anders?

.


satanreleased zei:TnT ; DHL : UPS en noem maar op bestellen ook hun stukken op adress en tonen veel minder respect voor de klant omdat ze ook een hooger werk drukte hebben .
yoooooo
Dat moet niet altijd hoor :-S Is nu al even geleden dat ik de cursus van de post gevolgd heb. Bij een gewone aangetekende brief mogen familieleden bijvoorbeeld aftekenen... Daar moet je dan wel zeker van zijn (dmv identiteitskaart te vragen dus).satanreleased zei:De post bestel zijn stukken op adress en niet op naam .
Enkel aangetekende zendingen worden streng gecontroleert op naam .
Wetelijk gezien hebben wij de recht een persoon zijn brief te weigeren als er een letter te kort is in zijn naam ... maar wij zijn nog milde mensen zé .
Dus we laten ze tekenen als ze hun identiteits kaart voor leggen , Het moet dan wel de persoon zijn waaraan de brief is geadreseerd die tekend en niet zijn vrouw of zoon of noem maar op ne pipo die op het zelfde adress woont .
thaens zei:Dat moet niet altijd hoor :-S Is nu al even geleden dat ik de cursus van de post gevolgd heb. Bij een gewone aangetekende brief mogen familieleden bijvoorbeeld aftekenen... Daar moet je dan wel zeker van zijn (dmv identiteitskaart te vragen dus).
En dat van niet op naam maar op adres, hangt een beetje af van de goodwill van de postbodes eh... Wanneer die persoon gekend is.. (in een klein dorp dan toch, weet niet hoe het zit in grote steden)