Archief - Poster

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hipStar

Legacy Member
Dus mijn plan is om voor mijn vriendin als cadeau een poster te geven met al fotos op van haar vriendinnen, familie en van mij.

Dus het eerste probleem is waar kan ik 1 poster laten maken?
En hoe zorg ik dat al die fotos mooi gerankt staan. Omdat ik iets van de orde wou van in het midden groot en dan kleiner naar de buitenkant toe. In Het midden zou ik dan een foto van ik en me vriendin zetten en dan daar rond, haar familie en beste vriendinnen beetje kleiner en dan nog beetje kleiner haar gewone vriendinenn/vrienden. Snap je?

hipStar

Legacy Member
Nee ik had zo iets van euhm Fotos van vriendinnen/familie te vragen via internet ofzo en dan te bewerkenin een of ander programma ofzo

twoen

Legacy Member
hipStar zei:
Nee ik had zo iets van euhm Fotos van vriendinnen/familie te vragen via internet ofzo en dan te bewerkenin een of ander programma ofzo


in een fotoverwerkend programma alles schikken en dan een pdf bestand maken en daarmee bij nen drukker gaan

Chickenlal

Legacy Member
twoen zei:
in een fotoverwerkend programma alles schikken en dan een pdf bestand maken en daarmee bij nen drukker gaan

een drukker gaat dat niet doen voor 1 postertje hoor :p Minstens 200 of 250.

UnD3RD0G

Legacy Member
ja kan daadwerklijk wel bij je drukker 1 poster gaan drukken.
maar dit is gewon duurder per stuk dan dat je er 200 laat drukken.

maar dit kan.
kost je mss 10-20 euro ofzo. ( niet zeker )

en ik zou idd, de foto's die je ontvangt van de mensen, in bv. Photoshop bewerken om ze tot een mooi gegeel te krijgen.
Al was het in een soort van collage vorm als je geen expert bent op grafisch gebied.

PhAnToM^

Legacy Member
kunnen ze bij een fotowinkel (of hoe noem je het? :/ ) vanuit pdf afdrukken?

VinceFeet

Legacy Member
PhAnToM^ zei:
kunnen ze bij een fotowinkel (of hoe noem je het? :/ ) vanuit pdf afdrukken?

Ik denk zelfs dat .pdf die hun favoriete formaat is. :p

In plaats van een poster kan je ook een puzzel laten maken, 'origineel' en erg leuk (maar ook wel vrij duur vermoed ik).

PhAnToM^

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ik denk zelfs dat .pdf die hun favoriete formaat is. :p

In plaats van een poster kan je ook een puzzel laten maken, 'origineel' en erg leuk (maar ook wel vrij duur vermoed ik).

ah ok merci :p
kwas nie zeker :x

hipStar

Legacy Member
UnD3RD0G zei:
ja kan daadwerklijk wel bij je drukker 1 poster gaan drukken.
maar dit is gewon duurder per stuk dan dat je er 200 laat drukken.

maar dit kan.
kost je mss 10-20 euro ofzo. ( niet zeker )

en ik zou idd, de foto's die je ontvangt van de mensen, in bv. Photoshop bewerken om ze tot een mooi gegeel te krijgen.
Al was het in een soort van collage vorm als je geen expert bent op grafisch gebied.

Kheb eens rond gekeken en de meeste drukkers maken maar posters van een oplage van min 50. Het is niet de bedoeling om mijn vriendin haar huis te behangen :d

PhAnToM^

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ik denk zelfs dat .pdf die hun favoriete formaat is. :p

In plaats van een poster kan je ook een puzzel laten maken, 'origineel' en erg leuk (maar ook wel vrij duur vermoed ik).

ok, net geweest... niet dus ;( MOET Jpeg zijn :/
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan