Archief - Poezen...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Avilowca

Legacy Member
Opgepast. kattenpis is niet hetzelfde als water, volgens mij kan dat wel degelijk corrosie opleveren.

S.conceiçao7

Legacy Member
chosen1 zei:
'my dog ate my homework' <=> 'my cat peed on my laptop'

idd de uitvluchten voor het niet maken van huiswerk, passen zich aan aan de evolutie van technologie :lol:

Typhon`

Legacy Member
toch in't vervolg zo'n plastieken hoes kopen en erover doen zenne...
beste is dus ook uw batterij en alles wat energie kan geven er zo vlug mogelijk eruit te doen....daarvoor is't te laat nu indien je het niet gedaan had.

LayZ

Legacy Member
Typhon` zei:
toch in't vervolg zo'n plastieken hoes kopen en erover doen zenne...
beste is dus ook uw batterij en alles wat energie kan geven er zo vlug mogelijk eruit te doen....daarvoor is't te laat nu indien je het niet gedaan had.

idd te laat voor :D

euh en nee er komt geen volgende keer hoor :D

anyway je zegt een plastieken hoes over doen.. welja probleem is dat ik hem niet eens gesloten had... dusja ik denk als je laptop gesloten is dat de pis toch al een hele omweg moet maken om echt in je laptop te dringen :D

Greetz

Arifiene

Legacy Member
Hm vriendin heeft dat twee keer tegengekomen (ja kweet het van dien ezel en dien steen), en laptop was 2 keer kapot...

LayZ

Legacy Member
@BaBsie: nee hoor :D, er komt gewoon geen 3de keer :p dat beloof ik mijn eigen :)

@Arifiene: wel dan is jouw vriendin GEEN ezelin ;)

spreekwoord is: een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen

dus ze is dus net GEEN ezel :lol:
zoals ik :applause: :niceone:

Greetz

LayZ

Legacy Member
het resultaat na een weekje drogen is helaas NEGATIEF :cry:

ochja hopelijk kan ik nog de harde schijf recuperen...

wel raar dat mijn lampje nog brand.. ik denk meer dat mijn batterij gewoon dood is maar kga er geen tijd meer insteken...

spijtig maarja kheb toch al een nieuwe laptop :cool:

Greetz

GMotha

Legacy Member
In't ergste geval hopen dat ge nog garantie hebt.

LayZ zei:
wel dan is jouw vriendin GEEN ezelin ;)

spreekwoord is: een ezel stoot zich geen 2 keer aan dezelfde steen

dus ze is dus net GEEN ezel :lol:
zoals ik :applause: :niceone:
Ik kan mis zijn, maar volgens mij had ge de pointe niet moeten uitleggen.
Of ge moet natuurlijk denken dat het gemiddelde IQ hier onder 50 ligt.

ComputerVISTA

Legacy Member
Aparaat uiteen halen en de ondergezeken onderdelen afwassen met water, als je alles weer laat drogen tot het effectief droog is is er volgens mij niks aan de hand als je er maar snel genoeg bij bent.

Kakarot

Legacy Member
mja, kzou het ok gewoon uiteenhalen en de onderdelen mé water afspoele en dan grondig late drogen mé haardroger of chauffage! Keb ook al cola over men toetsenbord gekapt per ongeluk en da gewoon mé den douche in genome en alles afgespoeld:) en dan late drogen en tijdje later werkte het terug!

balbe

Legacy Member
kwil het anders wel komen afhalen als je er niets meer mee doet :p

LayZ

Legacy Member
Ok, morgen ff bezig houden met laptop uit elkaar te vijzen en onder de douche te steken :D
kan ik ondertussen evengoed die andere ook eens meepakken in de douche
anyway die ene zit niet meer in garantie dus die gaat sowieso onder de douche :D
die andere mss best eens probere voor de garantie te gebruiken ;)

zou wel tof zijn moesten ze allebei ineens terug werken :lol:
ben ik ineens weer 2 laptops rijker :baard:


Greetz

DBK

Legacy Member
LayZ zei:
zou wel tof zijn moesten ze allebei ineens terug werken :lol:
ben ik ineens weer 2 laptops rijker :baard:


Greetz
je hebt dan 2 laptops ( die werken ) of je bent een laptop rijker maar niet beide :unsure:

LayZ

Legacy Member
DBK zei:
je hebt dan 2 laptops ( die werken ) of je bent een laptop rijker maar niet beide :unsure:


euh... nee, want geloof het of niet, maar dit was al de 2 de keer dat een laptop van mij bepist werd :p

dus nu werkt er 1ne (niet bepist) en 2 bepiste :D


Greetz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan