Archief - pijnlijke pols

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hebde een pijnlijke pols?


  • Totaal aantal stemmers
    75
  • Opiniepeiling gesloten.

Reinhart

Legacy Member
Een tijdje had ook lichte pijn, vooral in linkerpols. En die was constant. Dit komt door gitaar te spelen en op mijn pc te zitten. Al vraag ik me wel af waarom mijn rechter geen zeer deed, gezien dat het hand was waarmee ik mijn muis bewoog. Ik heb zo een powerball aangeschaft en het hielp wel een beetje. En nu heb ik er niet veel last meer van.

metaphore

Legacy Member
blacky zei:
Ik heb ook last van me pols ma nie vant gamen ofzo doe ik niet elke dag. Is begonnen op het werk. Veel zwaar matriaal tillen, verplaatsen ... de pijn schuiten zijn er nu zoon 3 weken. En worden erger en erger, begin was het gewoon een kleine irritante pijnsteek, deze worden steeds irritanter en pijnlijker. Denk dak is na den dokter moet gaan. Van me schouders hebben ik ook last van het tillen. Zalfjes helpen niet :<

Iemand zelfde ervaring? Wat heb je gedaan? Ben je er van af?

prolly ontstoken retinaculum aan pols, ofwel een aantal pezen ontstoken.
Gewoon is naar den dokter gaan en die zal dan wel ontstekingsremmers voorschrijven en een tijdje vrij vant werk ;)

Genious

Legacy Member
ik gebruik niets en heb nog nooit last gehad van een pijnlijke pols.

ik kan wel veel te gemakkelijk en veel te vaak mijn vingers kraken :s (maar dat doet ook geen pijn)

Crashtestdummy

Legacy Member
ginne last van, mss omda bier verdovend werkt, ma kvoele der anders wuk niete klootn van

Moloch

Legacy Member
vroeger last van gehad, is nu al pakken minder, maar mijn phard-plastic muismat is dan ook maar 0.8mm dik ^^ (Xtrac Zoom)

Boukreev

Legacy Member
keb ok pijnlijke polse, ma ni van pc, ma van powertraining. keb gwn zwakke polse, mijn polsgewricht is al meermaals ontstoke geweest en tenige wa ge daar aan kunt doen is rust geve, fucking frustrerend. nu train ik wel ni meer zonder polsverband, helpt echt wel, bied extra steun zodak men polse minder belast

Defnerd

Legacy Member
kheb ook zo'n rooie plek/eeltplek whatever.. maar dat doet geen zeer
eigenlijk heb ik het zelfs aan mijn 2 polsen. van op het keyboard te liggen zeker? ^^

Delirium

Legacy Member
De laatste tijd heb ik ook pijn in mijn pols, door vele zaken (badminton, fitness, PC). Mijn pols wordt elke dag constant belast: van 's morgens als ik begin te werken tot 's avonds als ik ga sporten.
Nu sinds kort hier op mijn werk zo'n steuntje liggen voor mijn pols en de pijn is al aan't minderen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan