Reinhart
Legacy Member
Een tijdje had ook lichte pijn, vooral in linkerpols. En die was constant. Dit komt door gitaar te spelen en op mijn pc te zitten. Al vraag ik me wel af waarom mijn rechter geen zeer deed, gezien dat het hand was waarmee ik mijn muis bewoog. Ik heb zo een powerball aangeschaft en het hielp wel een beetje. En nu heb ik er niet veel last meer van.

(maar dat doet ook geen pijn)