Archief - pijnlijke pols

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hebde een pijnlijke pols?


  • Totaal aantal stemmers
    75
  • Opiniepeiling gesloten.

Sephiroth

Legacy Member
ik zou eens graag weten wie van jullie op jullie muispols een rooie plek staan hebben van teveel achter uw computer te zitten en constant met uw pols op die muismat te zitten :D
van mij is er namelijk al een soort eeltplek ontstaan, omdat ik een polsband dragen terwijl ik achter mijn pc zit irritant vind :unsure:

polarvandal

Legacy Member
ge hebt langs de kant waar u duim staat zo een botje da ge voelt, en langs de andere kant op dezelfde hoogte ook zo een botje da 'uitsteekt' (voelt rond aan zo)
wel, langs de andere kant van mjin duim da botje dus (allez die plek) doet soms pijn als ik er te lang achter zit, en dan ziet da ook rood.
Kdenk ook da er eelt aant groeie is(atm ist er nog ni)
nix al te ernstig tho.
http://www.fpnotebook.com/WristCarpalBones.gif
zei die mijn uitleg ni goe snappe, ter hoogte van de 'hamate' op de foto

(wel mijn linkse ipv de rechtse (ben linkshandig en muis links)

sink

Legacy Member
geen last van, enkel zowat een zachter plekske op m'n rechterhandpalm, maar doet geen zeer of zo..

LSDsmurf

Legacy Member
Nee, en ik gebruik ook zo geen polsband.

Gebruiken veel mensen zoiets? Want ik ken eigelijk niemand die zoiets draagt :p

Vintage Hifi

Legacy Member
Ik speel gitaar, mijn vingers staan vol eelt. Dat kan er nog wel bij. :p
Pijnlijk is m'n pols niet, ik gebruik vaak m'n Powerball. :)

pieta

Legacy Member
heb zo een rode vlek + eelt, heb dater al een safgesneden, ma is ook snel teruggekomen^^
heb geen last, heb wel zo een gelmatje voor uw pols, ma kutn ge nie zo goed bewegen

Quilombo

Legacy Member
vroeger had ik dat af en toe, maar dat was omdat ik met het rechterbeentje aan mijn pols constant op mijn bureau rustte en enkel de rest bewoog

dikke eeltplek erop :woohoo: geen zeer ofzo hoor ;)

oOze

Legacy Member
vroeger met een stoffen mousemat wel, maar ik gebruik al een paar jaar een hard plastic everglide en gene last meer van

Dr.White widow

Legacy Member
met die valse borst op mijn muismat hebbek daar gene last van :D

menlor

Legacy Member
ni met u pols over u muismat schuren :p
Maar heb wel tijdje last van RSI gehad. Maar alles voor gedaan om da weg te krijgen. Powerball en trackball mouse.
en gewone muis altijd op highest speed, zodat ge ni veel moet bewegen.

Lukt echt, geen probs meer nu

Time

Legacy Member
Nog nooit last van gehad en ik heb die muis duizenden uren per jaar vast...

BelgianMini

Legacy Member
polarvandal zei:
ge hebt langs de kant waar u duim staat zo een botje da ge voelt, en langs de andere kant op dezelfde hoogte ook zo een botje da 'uitsteekt' (voelt rond aan zo)
wel, langs de andere kant van mjin duim da botje dus (allez die plek) doet soms pijn als ik er te lang achter zit, en dan ziet da ook rood.
Kdenk ook da er eelt aant groeie is(atm ist er nog ni)
nix al te ernstig tho.
http://www.fpnotebook.com/WristCarpalBones.gif
zei die mijn uitleg ni goe snappe, ter hoogte van de 'hamate' op de foto

(wel mijn linkse ipv de rechtse (ben linkshandig en muis links)

Heb ik ook wel eens. Het is precies ook iets dikker dan aan mijn links hand.:p

GhO$T

Legacy Member
Had vroeger ook dikwijls van die rode plekken en soms wat last waarschijnlijk van te lang op de pc te zitten.

Nu gebruik ik enkel nog zo'n muismatten met gellkussen, heb er geen last meer van maar kan ook gewoon liggen aan het feit dat ik de pc zoveel niet meer gebruik, of toch nooit lang aan 1 stuk.

DA_MadAce

Legacy Member
Ik had zware RSI. Heb dan een nieuwe muis van 5 euro gekocht en die onozele muismat laten rotten. Heb nu een papieren matje als muismat. En da muisje weegt niks. HEEERLIJK.

Radiance

Legacy Member
Ik had serieus last van RSI, tot op het niveau dat ik geen 10 minuten aan een stuk kon typen. Heb nu mijn bureau ne centimeter of 15 verlaagd, en een Razer Krait gekocht, sindsdien betert het stilaan.
Nu is het vooral sterk zelf opletten dat ik van het beetje last dat ik er nu van heb niet terug overga in constante pijn en een opgewollen hand.
Heel regelmatig pauzeren dus en wat oefeningskes doen enzo.

Dus geloof mij vrij, een goeie zithouding maakt zéér veel uit.

SilentSpring

Legacy Member
Time^- zei:
Nog nooit last van gehad en ik heb die muis duizenden uren per jaar vast...

². Muissnelheid is ier wel op max ingesteld. Dus moet m'n hand amper bewege:).
Sinds dak amper nog fps'en speel heeft m'n muiske nog minder werk:p

Dozzeh

Legacy Member
Ik heb alleen last van eeltplekken rond men elleboog (leun daarmee op bureau ;O)

blacky

Legacy Member
Ik heb ook last van me pols ma nie vant gamen ofzo doe ik niet elke dag. Is begonnen op het werk. Veel zwaar matriaal tillen, verplaatsen ... de pijn schuiten zijn er nu zoon 3 weken. En worden erger en erger, begin was het gewoon een kleine irritante pijnsteek, deze worden steeds irritanter en pijnlijker. Denk dak is na den dokter moet gaan. Van me schouders hebben ik ook last van het tillen. Zalfjes helpen niet :<

Iemand zelfde ervaring? Wat heb je gedaan? Ben je er van af?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan