Chalk zei:
Mij hebben ze hetzelfde gelapt int phone house.
ALLES WAS NOG PERFECT, maar de madam zei droog: neen..
ondertussen geruild met men broeder

(dit was in phone house tienen)
Die hebben gelijk dat ze nee zeggen, klanten zijn soms onbegrijpelijk.
Wanneer je te weten komt dat een winkel iets verkoopt dat "precies als nieuw" is en "waar niet aangeweest is" en "nog in dooske zit" shreeuw je moord en brand dat die zaken "tweedehands" verkopen maar wannneer je zelf iets koopt verwacht je zelf ook dat dat niet gebeurd is met je aankoop!!
Wat moeten winkels dan doen bij iets dat teruggebracht word ZONDER DEFECT MAAR PUUR OM COSMETISCHE (ik vind het kleur niet goed of het ligt niet goed in de hand) ??
GEwoon terugnemen en in grote doos op zolder later vergaan???
Ik werk in een gamezaak en maak precies hetzelfste mee, IEDERE dag komt er zo wel iemand en meestal met dezelfde gevleugelde woorden begeleid aan de telefoon voordat ze komen:
"Allo mijnheer, heb xxx gekocht en HET HEEFT NOG NIET OPGEZETEN en ie heeft het al dubbel" :ironic:
Dan komen ze in de winkel en verstaan ze niet dat ik het niet wil weernemen omdat het al VOL VEGEN STAAT, en meestal van die vegen die eropgekomen zijn NADAT ze met een doekje de vingers hebben staan afkuisen die er al opstaan van TE GEBRUIKEN, maar het heetf ZEKER NIET OPEGZETEN :ironic:
ALs ze blijven discussieren dat het niet waar is dan zeg ik dat ze HET DUBBELE EXEMPLAAR ook moeten gaan halen naar huis en dat ik die zal terugnemen die er BEST uitziet

100% van de gevallen komen NIET meer terug met dat spel...want waarom zou het al gebruikt zijn als ze het dubbel hebben
