exo
Legacy Member
Gisteren heb ik een telefoon gekocht bij the phone house voor iemand anders, deze bleek niet goed te zijn en nu vandaag ben ik ermee terug geweest en zeiden ze me doodleuk dat ze gekochte toestellen niet meer terug aannemen voor te ruilen. Op wat slaagt dit eigenlijk en kan dit zomaar? Ik dacht dat je altijd een wettelijke termijn had om een product om te ruilen.


mjah da zijn ze nie verplicht te doen denkik
