Sagax zei:
valt dit te combineren met Proximus Freestyle?
edit: als ik het nu bekijk, staat er 8 cent per sms bij Freestyle Generation, terwijl er maandelijks 15 euro wordt bijgeladen? dan moet freestyle generation toch sowieso gratis zijn?

of geldt dat gratis gedoe niet voor Freestyle klanten? da zou wel grof zijn :-\
Neen
Ik heb altijd 20 procent gratis erbij als ik mijn kaart herlaad, dus bovenop het maandelijks bedrag, da is de actie
Maar dus is die van na 16u gratis sms veel beter, wnt als je voor 25euro herlaad heb je maar 5 euro gratis = 50 sms'jes = niet veel
Probleem is da'k nog vastlig aan contract voor enkele maand (eerste 9maand waren gratis voor me), anders zou ik al lang weer naar gewone veranderd zijn...
Ik doe toch meer dan €10 per maand op, het verschil van tarief is niet meer veel en er zijn veel meer acties voor gewone pay and go klanten.
Wsl koop ik mezel een nieuwe simkaart (kheb toch nog een oude gsm) om mee te bellen... €5euro voor nieuwe simkaart, en als je elke maand minstens 10euro herlaad bel je gratis na de 1e minuut, maximum een uur lang wel.
Dus je betaalt 25cent om 10minuten te bellen, of 30minuten, of 45 minuten.
En ik bel alleen maar om lange dingen te zeggen, dus denkek wel da'k da mss ga doen. Moest m'n oude gsm beter werken had ik het al lang gedaan, das het enige wat me tegenhoudt.
Soit, ik vind dat Freestyle klanten benadeeld worden, wa'k wel jammer vind, twordt tijd dat er nog eens serieuze actie voor Freestyle klanten is