Archief - Pay and Go Generation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

metaphore

Legacy Member
1231 bellen dachtek...

das gratis natuurlijk he

edit: bah das voicemail instellingen.
tis in elk geval wel zoiets in den aard.

Sagax

Legacy Member
valt dit te combineren met Proximus Freestyle?

edit: als ik het nu bekijk, staat er 8 cent per sms bij Freestyle Generation, terwijl er maandelijks 15 euro wordt bijgeladen? dan moet freestyle generation toch sowieso gratis zijn? :s of geldt dat gratis gedoe niet voor Freestyle klanten? da zou wel grof zijn :-\

exploder

Legacy Member
Sagax zei:
valt dit te combineren met Proximus Freestyle?

edit: als ik het nu bekijk, staat er 8 cent per sms bij Freestyle Generation, terwijl er maandelijks 15 euro wordt bijgeladen? dan moet freestyle generation toch sowieso gratis zijn? :s of geldt dat gratis gedoe niet voor Freestyle klanten? da zou wel grof zijn :-\
Neen

Ik heb altijd 20 procent gratis erbij als ik mijn kaart herlaad, dus bovenop het maandelijks bedrag, da is de actie
Maar dus is die van na 16u gratis sms veel beter, wnt als je voor 25euro herlaad heb je maar 5 euro gratis = 50 sms'jes = niet veel

Probleem is da'k nog vastlig aan contract voor enkele maand (eerste 9maand waren gratis voor me), anders zou ik al lang weer naar gewone veranderd zijn...
Ik doe toch meer dan €10 per maand op, het verschil van tarief is niet meer veel en er zijn veel meer acties voor gewone pay and go klanten.

Wsl koop ik mezel een nieuwe simkaart (kheb toch nog een oude gsm) om mee te bellen... €5euro voor nieuwe simkaart, en als je elke maand minstens 10euro herlaad bel je gratis na de 1e minuut, maximum een uur lang wel.
Dus je betaalt 25cent om 10minuten te bellen, of 30minuten, of 45 minuten.
En ik bel alleen maar om lange dingen te zeggen, dus denkek wel da'k da mss ga doen. Moest m'n oude gsm beter werken had ik het al lang gedaan, das het enige wat me tegenhoudt.

Soit, ik vind dat Freestyle klanten benadeeld worden, wa'k wel jammer vind, twordt tijd dat er nog eens serieuze actie voor Freestyle klanten is

Sagax

Legacy Member
tja ik ben overgestapt naar Freestyle toen het concept net op de markt was, ik kreeg toen een half jaar gratis belwaarde en een hoop voordelen, en ik dacht dat ik toen de voordeligste formule van Proximus had, maar blijkbaar vallen we bij deze actie uit de boot.. zo stimuleren ze toch de mensen niet om een freestyle abonnement te kopen? :s

Plut0r

Legacy Member
Ik was te laat om te herladen is er een mogelijk om die gratis smsjes terug aan te vragen? Was vrij handig!

WillemVM

Legacy Member
als ge te laat zijt, zijde dan die gratis smske's voor altijd kwijt?
enneuuhh, keb gisterem e 5 eur herlade(was voor overschakele) als da op is en ik herlaad morge me 10 heb ik dan de gratis smsjes

Najdo

Legacy Member
als je eens niet op tijd was met herladen, moet je gewoon binnen de maand 2x herladen (dus 1 keeromda u geld op was, en dan nog keer binnen de 30dagen) dan krijgde opnieuw gratis sms'n. Deze actie geldt alleen als je voor minimum €10 herlaadt

WillemVM

Legacy Member
dus keb nu nog zon 2 eur over, als ik nu me 10 eur herlaad, dan ebbek gratis smse?

-etienne-

Legacy Member
Man man, zo moeilijk is dat toch niet?

Herlaadt binnen de 30 dagen voor 10 euro en je krijgt gratis smsen ( onder bep. voorwaarden zoals bepaalde uren).

Dus als je laatste herlaadbeurt minder dan 30 dagen geleden is en meer dan 10 euro dan zal je nu bij herladen je gratis smen krijgen.

t071943

Legacy Member
Ik doe het altijd zo: via de bank herladen voor 5€ en direct er na voor 10€ en dan heb je gratis sms'en en je herlaadt ook voor 15€

-etienne-

Legacy Member
JA !!!!

Gewoon weer 2x binnen de 30 dagen herladen voor min 10 euro!

XeNiUs

Legacy Member
Code is : #120#

Je moet gewoon zien dat je abo actief staat op Generation, en dan minstens voor 10 eur herladen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan