reen
Legacy Member
Hoi,
ik ben gisterenavond overgestapt naar Pay&Go Generation, omdat ik dan zogezegd na 16.00 gratis kon SMSen. Nu heb ik vandaag herladen, want er staat op de site:
Ik probeerde net eens, en ik moet nog altijd 8 cent betalen...
Moet ik nog iets activeren ofzo?
Alvast bedankt!
ik ben gisterenavond overgestapt naar Pay&Go Generation, omdat ik dan zogezegd na 16.00 gratis kon SMSen. Nu heb ik vandaag herladen, want er staat op de site:
Bij elke herlaadbeurt binnen de 31 dagen van minstens
€ 10:
• sms gratis na 16 uur en tijdens het weekend.
Ik probeerde net eens, en ik moet nog altijd 8 cent betalen...
Moet ik nog iets activeren ofzo?
Alvast bedankt!


