Archief - Parking in Gent

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CAS

Legacy Member
BaBsie zei:
Mja, das almaal vanzelfsprekend als ge het twingo'tje van uw ma moogt gebruiken :lol:

En aan Dampoort station, iemand enig idee hoeveel het daar kost? das waarschijnlijk nog het dichtste en te doen te voet.

Dampoort is gratis, of ik heb al af en toe chance gehad. En daar in de buurt kunde ook wel veel gratis parkeergelegenheid vinden. Voor die industriegebouwen enzo. Der is daar ook een straat in de buurt waarze opt eind aant werken zijn, daar kunde u ook zetten, flikken paseren daar ni :p

Als ge ne leuken auto hebt, wil ik hem anders wel warm houden ;)

Destroyer

Legacy Member
als ge int weekend gaat (zaterdagavond - zondag) is het niet betalen dacht ik, kweet nu wel niet of da alleen op straat is, of ook in die ondergrondse parkings

Tah_b00nz0r

Legacy Member
CAS zei:
Dampoort is gratis, of ik heb al af en toe chance gehad. En daar in de buurt kunde ook wel veel gratis parkeergelegenheid vinden. Voor die industriegebouwen enzo. Der is daar ook een straat in de buurt waarze opt eind aant werken zijn, daar kunde u ook zetten, flikken paseren daar ni :p

Als ge ne leuken auto hebt, wil ik hem anders wel warm houden ;)

éla cas me u pote va me lief afblijven eh :p :p

parking aan dampoort is normaal gezien betalend. toch aant station eh ;) in de omgeving dunno ^^

Babs

Legacy Member
HTrance zei:
btw parking op sint pieters:
Avond- en nachttarief (elke dag, ook op zon- en feest-dagen, van 19 tot 7 uur)
Zondagtarief (op zon- en feestdagen, van 7 tot 19 uur)
1 uur 0,50 euro
2 uur 1 euro
3 uur 1,50 euro
4 uur - 12 uur 2 euro

Parking vrijdagsmarkt:
Avond- en nachttarief (elke dag, ook op zon- en feest-dagen, van 19 tot 7 uur)
Zondagtarief (op zon- en feestdagen, van 7 tot 19 uur)
1 uur 0,50 euro
2 uur 1 euro
3 uur 1,50 euro
4 uur 2 euro
5 uur 2,50 euro
6 uur - 12 uur 3 euro

Nja 3 euro is 2 pinten, maar u auto staat wel in de garage voor heel de nacht en met camera's enzo...

ohja bron: http://www.parkeerbedrijf.gent.be/nl/parkeerbedrijf/parkeerbedrijf.html

Ah bon, kheb der niemeer bij stilgestaan da het na 7 uur stukken goedkoper is.
Dan ga ik hem denkek op de vrijdagsmarkt zetten of aan sint-jacobs erger, da zal het best zijn dan.

Merci iedereen :)

CAS

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
éla cas me u pote va me lief afblijven eh :p :p

parking aan dampoort is normaal gezien betalend. toch aant station eh ;) in de omgeving dunno ^^

Ik wist ni da ge met ne wagen verkeerde...

En is da daar echt betalend? Want dat mensen daar voor betalen :crazy: Die parking ligt er even goed bij als die hele grote aan de kinepolis. Alé, toch da stuk dat er weinig wagens staan, maar als ge u daar 's nachts zet is er geen kat dat u ziet. Kan handig zijn ;)

sink

Legacy Member
En diene grote parking tussen de cinema/diene vaart en de overpoort? ik kan me niet voorstellen dat die gratis zou zijn na 19u?

Babs

Legacy Member
sink zei:
En diene grote parking tussen de cinema/diene vaart en de overpoort? ik kan me niet voorstellen dat die gratis zou zijn na 19u?

Dies niet gratis, en riskeer het u maar nie om daar eens zonder ticketje te staan.
Elke keer als ik naar de cinema ga en terug kom staan ze daar te flashen :p
Tis wel ne goedkope parking.

flanger

Legacy Member
Handige tips hier.

Kan er geen topic aangemaakt worden voor alle major steden? :)

En da in POI's gooien voor uw GPS :)

FLT

Legacy Member
flanger zei:
Handige tips hier.

Kan er geen topic aangemaakt worden voor alle major steden? :)

En da in POI's gooien voor uw GPS :)

Ja ik denk ook dat iedereen zit te wachten om net die ene euro uit te sparen!

boostah

Legacy Member
BaBsie zei:
Ik moet binnen een paar weken in Gent zijn en kga waarschijnlijk met de auto gaan omdat het zou kunnen uitlopen.

Nuja, ik ken Gent, en ik weet dat je er bijna nergens gratis of goedkoop kunt parkeren. Behalve die aan de cinema weet ik niet welke nog goedkoop is.

Probleem is da ik aan de Vrijdagsmarkt moet zijn dus das wel een eindje.
Waar heb ik het meeste kans op een gratis plekje of waar is het goedkoper?

Mercikes :)

baan naast AZ + ottergemse steenweg (zijstraat daarvan) zijn dacht ik de enige banen in gent da gratis parkeren zijn (ligge wel ver uit centrum)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
BaBsie zei:
Dies niet gratis, en riskeer het u maar nie om daar eens zonder ticketje te staan.
Elke keer als ik naar de cinema ga en terug kom staan ze daar te flashen :p
Tis wel ne goedkope parking.

idd vraag da maar aan vista :P

CAS

Legacy Member
boostah zei:
baan naast AZ + ottergemse steenweg (zijstraat daarvan) zijn dacht ik de enige banen in gent da gratis parkeren zijn (ligge wel ver uit centrum)

Afrikalaan (vandaag es gezien :p) is ook gratis, en das vlakbij station dampoort.

Hebde na de werkuren meer dan genoeg parking over trouwens.

balbe

Legacy Member
boostah zei:
baan naast AZ + ottergemse steenweg (zijstraat daarvan) zijn dacht ik de enige banen in gent da gratis parkeren zijn (ligge wel ver uit centrum)

ottergemse steenweg is wel betalend dacht ik

sink

Legacy Member
CAS zei:
Afrikalaan (vandaag es gezien :p) is ook gratis, en das vlakbij station dampoort.
bah, Afrikalaan.. ben daar vorige week vrijdag na m'n werk gepasseerd, en da's gewoon een ramp ginder.. kheb er ver een half uur in de file gestaan

Nijntje

Legacy Member
Als er geen 3 euro afkan voor parking, blijfde dan ni beter thuis? ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan