Gladz0r
Legacy Member
Ik heb maandag examen biologie en er is zo'n ding dat ik eigenlijk zelfs uit de lessen niet snap.
Het is zo moeilijk uitgelegt dat ik er uiteindelijk kop nog staart aan krijg. Dus hopelijk kan iemand op het wetenschapforum het in mensentaal uitleggen ?
Wat is het verschil tussen osmose en diffusie?
Hoe kan je dit terug vinden in de dagelijkse praktijk?
Hoe komt het bijvoorbeeld dat een slak uitdroogt door osmose?
Als er mensen zijn die een antwoord weten op deze vragen alvast bedankt
.
Het is zo moeilijk uitgelegt dat ik er uiteindelijk kop nog staart aan krijg. Dus hopelijk kan iemand op het wetenschapforum het in mensentaal uitleggen ?

Wat is het verschil tussen osmose en diffusie?
Hoe kan je dit terug vinden in de dagelijkse praktijk?
Hoe komt het bijvoorbeeld dat een slak uitdroogt door osmose?
Als er mensen zijn die een antwoord weten op deze vragen alvast bedankt
.
.