Archief - Oproep voor verjaardag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

cowmans

Legacy Member
fijn idee,

nu moet ge maar zien da het ni af is als ge met dat ding klaar bent :)

Dr.White widow

Legacy Member
GMotha zei:
Niet als ge'r genoeg explosies en sex bijsteekt.

sex bijsteken?
als ge mijn bloot gat ga willen zien, daar gade toch voor moeten dokken zé :p

PooTaH

Legacy Member
Suphafly zei:
gaat die da ni boring vinden om da uit te kijken?

Had ik ook aan gedacht, daarmee dat ik het per werelddeel ga doen, en dertussen ook nog wat homemade tapes, trigger happy-achtig (we love the shows). Ik zal er zeker voor zorgen dat het niet boring word! En als ik de space vind zal ik achteraf het hele "gebeuren" op internet plaatsten! :)

PooTaH

Legacy Member
cowmans zei:
fijn idee,

nu moet ge maar zien da het ni af is als ge met dat ding klaar bent :)

We zijn bijna 2 jaar samen, tzou al moeten passen dat ze me buitenzwiert tegen dan, maar na het zien van mn "movie" zal ze me toch terugwillen :p

Punksjot

Legacy Member
Ik ken:

- Zwitser
- Engelsman
- Ier
- Schot
- Nederlander
- Fransman

Laat maar iets weten wat je wilt ;)

enj0i^

Legacy Member
PooTaH zei:
We zijn bijna 2 jaar samen, tzou al moeten passen dat ze me buitenzwiert tegen dan, maar na het zien van mn "movie" zal ze me toch terugwillen :p

phuh reken er maar niet op :p

tijd betekend niets in liefde,

*verbitterd*

PooTaH

Legacy Member
enj0i^ zei:
phuh reken er maar niet op :p

tijd betekend niets in liefde,

*verbitterd*

Ocharme ;) nu kan ik afkomen met die crap van "maar wij zijn speciaal" maar kzal het zo laten, we zullen wel zien, en daar hou ik het bij, merci aan iedereen die al meewerkt!

Dennoman

Legacy Member
Als je wensen van een paar Chinezen moet hebben, lemme know :)
Ook Spaanse en Tataarse op kot hier :)

SweetEmmaRose

Legacy Member
Ik ben iers.. moest ik een iers accent hebbe zou ik meneigen hebben aangeboden :p
En keb geen contact met mijn familie in ierland :p im sorry :)

Anyway veel succes, echt een super kado! :) Maar maak de film ni te lang, da kan extreem saai zijn :D
She's a lucky girl :)

PooTaH

Legacy Member
Dennoman, graag! Pm maar, merci sweetemaarose, zal mn best doen om het niet langdradig te maken, en wa funny stuff in te steken ;)

ZackWhite

Legacy Member
kweeni of het al gevraagd is ma moge da belgen zijn die in het buitenland wonen? want ik ken iemnd die in Dubai woont en iemand in Miami, vraag me wel ni welke landen da zijn :p

Virz

Legacy Member
T€RM!N4T0R zei:
Tof idee, zal wel een LANGE film worden! :p
GL. ;)

Bwa valt toch mee? "Gelukkige verjaardag vanuit België" zeggen duurt max 5 sec, dus zo lang zal het ook niet zijn..

btw: Zeer origineel kado:):niceone:

PooTaH

Legacy Member
wall-o-flesh zei:
kweeni of het al gevraagd is ma moge da belgen zijn die in het buitenland wonen? want ik ken iemnd die in Dubai woont en iemand in Miami, vraag me wel ni welke landen da zijn :p


Liefst mensen die hun origine in het land zelf hebben :)

eyes147

Legacy Member
wat is haar naam eigenlijk?? is toch toffer als ze haar naam nog zeggen ook :D. anders kan je ook via video google zoeken achter Happy b-day en daar dan stukjes uitknippen :D

massief

Legacy Member
PooTaH
ambassademedewerkers (dan nie den gouverneur ma een secretaresse/secretaris fzo)
gwn es nor brussel gaan ;p
of mailen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan