Archief - Oproep voor verjaardag

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PooTaH

Legacy Member
Hello hello,

ik heb enkele vraagjes, hopelijk kunnen jullie me helpen. Voor mijn vriendin haar verjaardag (in Januari) heb ik een leuk (maar moeilijk) idee bedacht, ik zit op redelijk veel buitenlandse forums, en heb daar ook de vraag geplaats mee te werken aan het volgende "project":

voor haar 18de verjaardag zou ik van ieder land (indien mogelijk) een persoon willen hebben die een gelukkige 18de verjaardag toewenst, al die filmkes steek ik dan samen in een grote film (waar ik nog enkele rare toeren op uithaal). Zo lijkt het dan alsof heel de wereld haar een happy birthday wenst! Het klinkt mss melig, but I like my idea :p

Mijn vraag is dus, als je mensen uit het buitenland kent, die mij wel zouden helpen, geef mij dan een pm en we regelen het wel, ten tweede, kent iemand alle landen? :p

Voorlopig heb ik al:
Scotland
Australia
Finland
Belgium
England

Ik begin er liefst vroeg mee omdat ik weet dat er veel werk zal inkruipen!

Alvast bedank om dit te lezen, en hopelijk kunnen jullie me helpen!
ps. Als je me/ons kent, zwijg erover tgn haar ;)


Grtz!

D-1337

Legacy Member
als je dat van ieder land wilt zult ge echt ferm mogen zoeken zenne

MaDDie

Legacy Member
mogen mensen met donkere huidskleur die in belgie wonen ook? dan zeg je dat ze van congo zijn ofzo :p

PooTaH

Legacy Member
Als het mij echt ni lukt ja! En D-1337, ja dat weet ik ;) daarmee da ik vroeg begin, moet lukken! :)

PooTaH

Legacy Member
I do ... :) en merci!! :)

als je dus mensen kent, of op forums, of via via, let me know! :)

pieta

Legacy Member
mm, ik ken iemand, ma dies op erasmus, dus die liijkt nie op ne sanjaard, en spreekt ook nie zo goed lijk ene...en anders gaat ge gewoon eens de chinees binne he:D dan de iteliaan, de kebap, de griek, den indier,...

PooTaH

Legacy Member
pieta zei:
mm, ik ken iemand, ma dies op erasmus, dus die liijkt nie op ne sanjaard, en spreekt ook nie zo goed lijk ene...en anders gaat ge gewoon eens de chinees binne he:D dan de iteliaan, de kebap, de griek, den indier,...

Goeie ideën ... als ik vals ga spelen en het niet haal ga ik zeker die kant uit! :D

Stimpy

Legacy Member
en dan zeg je
net zoals mijn liefde voor je je, is dit filmpje helemaal fake!

en dan wat rollebollen

PooTaH

Legacy Member
Stimpy zei:
en dan zeg je
net zoals mijn liefde voor je je, is dit filmpje helemaal fake!

en dan wat rollebollen

grof :) nee, kwil echt de moeite doen, en ja, rollebollen ook :cool:

hybrid

Legacy Member
op een gameforum zoals schroet.com vinde toch al snel 30 landen als ge het daar opt forum zet

PooTaH

Legacy Member
en denk je dan ook dat die mensen daar aan mee gaan werken? Anders direct! Op mIRC zal ik ook wel een aantal landen vinden zeker? ;)

merci voor de info hybrid!

Margeitje

Legacy Member
ik ken wel iemand uit italie (woont in napels), kzallet hem eens vragen :)

bLz

Legacy Member
Leuk idee.
moet dat in de orginele taal?

ik ken een (of meerdere):
grieken
spanjaarden
portugezen
italianen
polen
zweden
denen
finnen
zwitsers
oostenrijkers
Columbiaan
australier
paar amerikanen
ierlander (sp?)
duiters
nederlanders (raar dat je dat nog niet hebt)
Gast uit Kaapstad (Zuid afrika)
...

nog een deel meer, maar kzou es moete rondvragen.
PM als je wat wilt regelen.

Edit: ik blijf effe aanvullen. ;)

Kurobu

Legacy Member
ik kan zorgen voor iemand uit :

malta, amerika en mss china.

pm maar alst nodig is ;) hier werk ik met veel plezier aan mee :)

Dr.White widow

Legacy Member
kan mss zorgen voor iemand uit signapore
en alsk naar canada ga 9 december kan ek mij en mijn vriendin anders wel als proefkonijn stellen :p

GMotha

Legacy Member
Vreemd dat ge nog geen nederlanders hebt:p
Niet dat die moeilijk te vinden zijn.

Ik zal eens proberen om een paar kenissen (wel in belgië wonende, maar andere afkomst) op te trommelen:
Filipijnse, nederlanders (die kerels kennende zullen die zeker wel even voor een filmke willen zorgen), marrokanen, turken (jah, a'pen enzo), koreaan, amerikaan, duitser (of oostenrijker, niet zeker van), israeliet (z'n hebreeuws is wel wat roestig), servische (collega), canadees (ook collega), ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan