Mistresske
Legacy Member
Ik heb een hele middag zitten zoeken hoe ik dat stom operator logo van "MOBISTAR" van mijne nokia 6021 krijg :doh: Ik vind dus overal uitleg maar nergens nie iets bruikbaars...
wie kan er mij AUB helpen. ik heb MOBIMB 3.3.7 gedownload maar daar vind ik gn crack voor dus kan ik da nie gebruiken :doh: als ik naar mijn instellingen ga staat operator logo in het grijs en uit... heb zelfs al op een site een clearlogo gedownload via sms maar als ik het bestand dan op mijn GSM binnenkrijg kan ik het niet opslaan
ik heb een infraroodpoort aangesloten op mijn pc en ik kan dus een blanco.nol naar mijn GSM sturen maar als ik het dan activeer is gewoon mijn achtergrond wit & staat da verdomde logo van "MOBISTAR" der nog alt op... Ik ben echt radeloos... wie helpt mij dit vervelende probleem op te lossen?
Alvast hééééééééééééééééééééél erg bedankt
wie kan er mij AUB helpen. ik heb MOBIMB 3.3.7 gedownload maar daar vind ik gn crack voor dus kan ik da nie gebruiken :doh: als ik naar mijn instellingen ga staat operator logo in het grijs en uit... heb zelfs al op een site een clearlogo gedownload via sms maar als ik het bestand dan op mijn GSM binnenkrijg kan ik het niet opslaan
ik heb een infraroodpoort aangesloten op mijn pc en ik kan dus een blanco.nol naar mijn GSM sturen maar als ik het dan activeer is gewoon mijn achtergrond wit & staat da verdomde logo van "MOBISTAR" der nog alt op... Ik ben echt radeloos... wie helpt mij dit vervelende probleem op te lossen? Alvast hééééééééééééééééééééél erg bedankt


je bent al bedankt dat je de moeite doet