Archief - Operatorlogo verwijderen...?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mistresske

Legacy Member
Ik heb een hele middag zitten zoeken hoe ik dat stom operator logo van "MOBISTAR" van mijne nokia 6021 krijg :doh: Ik vind dus overal uitleg maar nergens nie iets bruikbaars...:confused: wie kan er mij AUB helpen. ik heb MOBIMB 3.3.7 gedownload maar daar vind ik gn crack voor dus kan ik da nie gebruiken :doh: als ik naar mijn instellingen ga staat operator logo in het grijs en uit... heb zelfs al op een site een clearlogo gedownload via sms maar als ik het bestand dan op mijn GSM binnenkrijg kan ik het niet opslaan :confused: ik heb een infraroodpoort aangesloten op mijn pc en ik kan dus een blanco.nol naar mijn GSM sturen maar als ik het dan activeer is gewoon mijn achtergrond wit & staat da verdomde logo van "MOBISTAR" der nog alt op... Ik ben echt radeloos... wie helpt mij dit vervelende probleem op te lossen?

Alvast hééééééééééééééééééééél erg bedankt :)

freeza

Legacy Member
schrijf u in bij jamba ofzo :unsure:

ehm nee met een kabel om je computer met je gsm te verbinden en bijhorende software zou het wel moeten lukken...
maar ehm waarom in godsnaam al die moeite om dat weg te krijgen :p

Dreetn

Legacy Member
Een jaar geleden ofzo heeft hier ergens ook zo'n thread gestaan. Bepaalde winkels laten dit doen. (is wel normaal illegaal dacht ik)

Mistresske

Legacy Member
freeza zei:
schrijf u in bij jamba ofzo :unsure:

ehm nee met een kabel om je computer met je gsm te verbinden en bijhorende software zou het wel moeten lukken...
maar ehm waarom in godsnaam al die moeite om dat weg te krijgen :p


Omdat ik heel mooie achtergronden heb & het woord Mobistar staat altijd juist door iemand zijn gezicht ofzo:doh:
ik heb een blanco logo gekregen via een site zoals Jamba en dat wil dus ook nie lukken want hij vraagt om het op te slaan en da doet em nie... heb zelfs al naar mobistar zelf gebeld om te vragen wa ik moet doen maar die zeggen dat da aan mijn phone ligt... heb al een mail gestuurd naar nokia & die zeggen dat het aan mijn provider ligt...:doh:

Mistresske

Legacy Member
Dees heb ik ook al ergens gevonden & al naar gezocht maar niet gevonden... heb ervoor naar mobistar gebeld maar die weten weeral nekeer van niets... typisch.... 8< Bij sommige mobiele telefoons – in het bijzonder als zij vooraf door een operator zijn geconfigureerd – kan het nodig zijn de WAP Push functie te activeren. Meer informatie over de instellingen is te vinden in de gebruiksaanwijzing van je mobiele telefoon, waarin uitleg is opgenomen over het activeren van de ontvangst. De WAP Push functie van Nokia telefoons is bekend als ‘Service Message’. Bij door operators uitgebrachte telefoons is deze functie te vinden in het betreffende menu van de operator.>8

Robust²

Legacy Member
Als ik mij niet vergis komt er een vraag over die push functie als je op die knoppen aan de zijkant duwt, al paar keer gehad bij die gsm bij maat :p

Mistresske

Legacy Member
Dat zijn u DVS instellingen... heeft dat daar mee te maken? nee toch?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan