Archief - Oor kuisen ~ Hoesten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

moloko

Legacy Member
ZoidBerg zei:
ik ook maar enkel alsk men rechteroor kuis, kuisek mijn linker oor dan hebk daar geen last van :s

Ik heb dat dus ook he.Ik heb wel een ding geleerd.Er is altijd wel iemand die ook uw probleem heeft.

Santa

Legacy Member
Je moet ook zo diep niet steken he jongens! Straks kuis je je hersenen mee uit!

amdr

Legacy Member
Ik krijg altijd kriebels over heel men gezicht als ik men men oorstokje in men oor draai :unsure: :D

Vordesh

Legacy Member
of als ge op bepaalde punten op uwen arm drukt da ge da voelt in uwe rug, zo klein steken precies :/

Karre

Legacy Member
Wees blij dat het bij hoesten blijft, soms is het dan alsof er water in mijn oren zit na het kuisen van mijn oren en hoor ik dus minder goed.

Btw nog iets, ergens op een plaatsje van uw elleboog wrijven en dan singelt gans je arm.

DéWé

Legacy Member
Doom Dragon zei:
O_O
ik heb da nu nog nooit in mijn 20Jarig bestaan tegengekomen :p
zelf geen last van

wel als ik zo eens naar de zon kijken, zonder mijn wenkbrauwen te fronzen.. dan nies ik altijd =p

maar schijnt dat dit normaal is

Nooit naar de zon kijken!! Misschien da ge dan automatisch niest om zo u ogen dicht te doen :)

EagleEye

Legacy Member
DesertWolf zei:
Nooit naar de zon kijken!! Misschien da ge dan automatisch niest om zo u ogen dicht te doen :)
Da's wel heel vergezocht (en fout) he :p Het staat op de vorige pagina waarom da is.

En wie zijt gij om te beslissen wie er naar de zon mag kijken? Het is ook mijn zon he!

ontopic; ik heb dat ook, maar enkel aan mijn rechteroor :woohoo:

Anoniem05

Legacy Member
ik gebruik geen oorstokjes meer, heel ongezond volgens de NKO-dokter (ik heb door een kopstoot in m'n linkerslaap (tijdens een voetbal toernooi) tinnitus in mijn linkeroor en moet dus af en toe eens checkup laten uitvoeren), je duwt er namelijk meer oorsmeer mee naar binnen dan dat je verwijdert,verder is oorsmeer noodzakelijk aangezien dit zorgt voor een betere doorgang van geluidsgolven.

Dus als je in de douche staat gewoon ff met je pink de binnenkant van je oor uitkuisen (of met een stuk keukenrol) zolang je het oorsmeer er niet ziet uitlopen heb je geen reden om het uit te kuisen.

echtig waar :)

amdr

Legacy Member
Ja mijn zuster heeft zo is een stop gehad in haar oor en ze hebben dat toen ook gezegd. Maar dat is toch maar vies als ge zo nen helen bruine smurrie in iemand zen oor zie zitten

Anoniem05

Legacy Member
^vandaar dat ik zeg: als je gewoon een stuk keukenrol rond je pink doet en dan gewoon eventjes uitkuist is dat al voldoende, dan zou je normaal geen bruine (bij mij ist meestal geelachtig :p) smurrie mogen zien zitten.

En in de douche gaat het eens zo goed, give it a try, is echt vele aangenamer dan die rotstokkies :p

Amaryllis

Legacy Member
Er is inderdaad geen reden om met oorstokjes in je oor te gaan peuteren. Je duwt meer naar binnen eigenlijk. Het oorsmeer heeft weldegelijk een functie.

Gewoon dagelijks als je je wast of onder de douche gaat met een nat washandje je oorschelp reinigen is voldoende.

Timmos

Legacy Member
Ik moet ook niezen als ik plots buiten kom wanneer het volle zon is :woohoo: En als ik moet niezen, maar het wil maar niet komen, dan kijk ik gewoon even naast de zon en dan huppake, niezen maar. En altijd 2 keer niezen. Nooit 1 of 3 keren, steevast 2 keer.

Rage

Legacy Member
Timmos zei:
............Nooit 1 of 3 keren, steevast 2 keer.

Idem. Ik nies ook altijd in 2 keer :) (Tenzij ik het niezen zelf uitlok door middel van mijn potlood in mijn neus te peuteren. Ik doe soms gekke dingen tijdens het studeren :p )

Pred

Legacy Member
Timmos zei:
En altijd 2 keer niezen. Nooit 1 of 3 keren, steevast 2 keer.

hahaha ik ook in 98% van de gevallen (heeeeel soms maar 1 keer, en dan zit ik te wachten op de tweede ma die komt dan nie)

128MB

Legacy Member
'k heb dat ook altijd.
'k voel dat dan prikkelen in men keel en dan ineens KUCH! :p

SimonL

Legacy Member
stond eens in jongens en wetenschap :) ik heb daar meer last van aan mijn linkeroor.

Kon ook m'n rechter geweest zijn :D

SimonL

Legacy Member
Careless zei:
Wees blij dat het bij hoesten blijft, soms is het dan alsof er water in mijn oren zit na het kuisen van mijn oren en hoor ik dus minder goed.

Btw nog iets, ergens op een plaatsje van uw elleboog wrijven en dan singelt gans je arm.
lol ja da laatste heb ik ook :) elektrisch beentje noemen we dat hier

"singelt", lol, zalig werkwoord :D
Vordesh zei:
of als ge op bepaalde punten op uwen arm drukt da ge da voelt in uwe rug, zo klein steken precies :/
ja da heb ik ook :) da ik efkes ergens krab of zo en da ik da voel op mijn rug :/ idd, steekjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan