moloko
Legacy Member
ZoidBerg zei:ik ook maar enkel alsk men rechteroor kuis, kuisek mijn linker oor dan hebk daar geen last van![]()
Ik heb dat dus ook he.Ik heb wel een ding geleerd.Er is altijd wel iemand die ook uw probleem heeft.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ZoidBerg zei:ik ook maar enkel alsk men rechteroor kuis, kuisek mijn linker oor dan hebk daar geen last van![]()
Santa| zei:Je moet ook zo diep niet steken he jongens! Straks kuis je je hersenen mee uit!

Doom Dragon zei:O_O
ik heb da nu nog nooit in mijn 20Jarig bestaan tegengekomen
zelf geen last van
wel als ik zo eens naar de zon kijken, zonder mijn wenkbrauwen te fronzen.. dan nies ik altijd =p
maar schijnt dat dit normaal is

Da's wel heel vergezocht (en fout) heDesertWolf zei:Nooit naar de zon kijken!! Misschien da ge dan automatisch niest om zo u ogen dicht te doen![]()
Het staat op de vorige pagina waarom da is.

) smurrie mogen zien zitten.
Timmos zei:............Nooit 1 of 3 keren, steevast 2 keer.
(Tenzij ik het niezen zelf uitlok door middel van mijn potlood in mijn neus te peuteren. Ik doe soms gekke dingen tijdens het studeren
)Timmos zei:En altijd 2 keer niezen. Nooit 1 of 3 keren, steevast 2 keer.
lol ja da laatste heb ik ookCareless zei:Wees blij dat het bij hoesten blijft, soms is het dan alsof er water in mijn oren zit na het kuisen van mijn oren en hoor ik dus minder goed.
Btw nog iets, ergens op een plaatsje van uw elleboog wrijven en dan singelt gans je arm.
elektrisch beentje noemen we dat hier
ja da heb ik ookVordesh zei:of als ge op bepaalde punten op uwen arm drukt da ge da voelt in uwe rug, zo klein steken precies :/
da ik efkes ergens krab of zo en da ik da voel op mijn rug :/ idd, steekjes