Archief - Ongeluk met melk

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Akto

Legacy Member
Merci voor de tips, schovit dus :-)
't Zal wel in orde komen. Ik ben al meer gerustgesteld, vooral ook omdat blijkt dat niet ik maar mijn zus de flessen melk op zo'n stomme plaats heeft gezet. En ik mij zo schuldig voelen... :-)

sneax

Legacy Member
zijde zeker dat de kat het ni heeft opgelekt?

als de melk door spleten is gelopen en nu ergens in een 'reservoir' zit waar ge ni aankunt dan kan het zijn dat da serieus gaat stinken ja, maar da zal uiteindelijk wel verdampen na een paar dagen

als dat gewoon in het hout is getrokken ofzo dan is da niks eh gewoon die plek is goe wassen me water en zeep en eventueel die kurk wegnemen zodat het hout kan drogen

dat is wat ik denk

en dat zijn dan nog worst case scenario's eh, ik denk echt ni dagge iets van problemen gaat hebben

Stimpy

Legacy Member
twas bewust, dien bove mij typte da en kvond da nog wel grappig :(

GCplayer

Legacy Member
dat vraag ik mij nu ook af :unsure:

welke ouders staan in de midden in de nacht op, zien dat der melk op de vloer ligt aan gaan slapen. :oink: alle alle :) kuis da toch dadelijk op

moemi

Legacy Member
Moet ge zelf geen ouder voor zijn ze... Ik zou er gewoon nooit aan denken dat te laten liggen als ge dan toch al express zijt opgestaan, mokom. :unsure: Hopelijk heb je er niet veel last van eh..

ComputerVISTA

Legacy Member
moemi zei:
Moet ge zelf geen ouder voor zijn ze... Ik zou er gewoon nooit aan denken dat te laten liggen als ge dan toch al express zijt opgestaan, mokom. :unsure: Hopelijk heb je er niet veel last van eh..

Idd, fles valt om, ze komen kijken... weten dat er kurk in de buurt ligt en achteraf gaan vrezen dat er brokken van gaan komen... Tja spijtig!

w00tw00t

Legacy Member
Sry maar ik schoot gister in de lach bij het zien van dees topic en die comments blijve ma kome :D

*Bios*

Legacy Member
wth

Zijn u muren en vloeren gebouwd uit klei ofzo? :eek:

Hoe kuisen jullie dan in godsnaam? :D

*Maya*

Legacy Member
*Bios* zei:
wth

Zijn u muren en vloeren gebouwd uit klei ofzo? :eek:

Hoe kuisen jullie dan in godsnaam? :D

Die kappen nen emmer water en dat trekt met da vuil wel in de vloeren en muren. :D

Sephiroth

Legacy Member
kvraag mij af wat de TS bedoeld met "een multidisciplinair team"? O_o

satanreleased

Legacy Member
schimmel zult ge niet hebben als u het laat droogen .. in de gamma besta er schimmel etende produkten .... miam miam ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan