Akto
Legacy Member
Ik heb raad nodig, en omdat het nogal een probleem is waar een multidisciplinair team misschien hulp kan bieden post ik het hier.
Om 3 uur in de nacht is er in mijn huis in de gang een fles melk kapotgevallen.
Ouders zijn opgestaan, hebben het geconstateerd en weer gaan slapen. Nu, 's morgens, constateren we dat zo goed als alle melk, een liter, weg is... in de muren en de grond getrokken (oud huis, jaren '30 ofzo). Tegen de muur waar de melk is ingetrokken hebben we kurk geplaatst.
We zouden nu graag nog wel wat jaren in dit huis blijven en de vraag is; zijn er middeltjes om iets te kunnen doen aan de stank en de schimmel ofzo die zal komen? Heeft iemand het toevallig ook al voorgehad? Zal het erg worden?
Om 3 uur in de nacht is er in mijn huis in de gang een fles melk kapotgevallen.
Ouders zijn opgestaan, hebben het geconstateerd en weer gaan slapen. Nu, 's morgens, constateren we dat zo goed als alle melk, een liter, weg is... in de muren en de grond getrokken (oud huis, jaren '30 ofzo). Tegen de muur waar de melk is ingetrokken hebben we kurk geplaatst.
We zouden nu graag nog wel wat jaren in dit huis blijven en de vraag is; zijn er middeltjes om iets te kunnen doen aan de stank en de schimmel ofzo die zal komen? Heeft iemand het toevallig ook al voorgehad? Zal het erg worden?

.

